פורום ביקורת מסעדות
נושא: more than bar  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 21/09/2014 | 09:52
449
בשבת קפצתי עם חברים למודיעין למקום שנקרא more than bar בעקבות רעש רשת שהם עשו בתור מתחרים של יומנגוס או כל תיאור אחר. בדרך עברתי אצל ההורים וקיבלתי משלוח של חזרת מסבתא. המקום נמצא בחור הכי גדול של מודיעין (הליגד סנטר למי שמכיר את האזור) מה שהופך אותו לפחות נגיש. המקום מעוצב כמו בר ספורט אמריקאי עם קצת נאון, טפט שאמור לחקות קיר לבנים מאחורי הבר והרבה פוסטרים של סרטים. בחוץ ישנן ספות ישיבה והם מגישים שם נרגילות (האיטום בין הפנים לחוץ לא יעיל במיוחד ולכן לא אחת מרגישים את הנרגילות גם בפנים, לא נעים).
 
התפריט גם הוא בנוי בצורה שהיא מאוד playful ויש להם ארבעה המבורגרים מיוחדים, אנחנו התמקדנו בשניים מהם - קסטרו וצ'ה גווארה. הקסטרו מגיע עם חלפיניו משומר (שלא הורגש), אננס ועוד כל מיני דברים שאני לא זוכרת. הצ'ה גווארה שנאכל לידי כלל בין השאר ביצת עין. הקציצה טובה, התוספות בהחלט מהנות, הזמנתי את שלי MR והמקום אמנם חשוך אבל בטעם, למרות שהיה עסיסי, הוא לא היה בדרגת העשייה שהזמנתי. הפוטטוס בסדר והוגשו בנדיבות, ככה גם הסלט. כדורי הפירה לעומת זאת (של תפוגן שלא יהיה ספק) הוגשו בקמצנות יתרה. קיבלתי שבעה. בתמונות שראיתי אחרי שיצאנו משם נראה שהגישו יותר.

הבעיה העיקרית שלי עם המקום הייתה השירות שהיה בצורה העדינה ביותר שאני יכולה לתאר: קטסטרופלי.
המלצרית שהייתה אתנו בהתחלה הייתה מבולבלת מאוד, כשאחד הסועדים הזמין סם אדמאס היא מלמלה משהו על כך שהם מנסים לקדם את הבירה ולא הולך להם ולכן מגיע לו צ'ייסר על חשבון הבית (לא משהו שאומרים ללקוחות).

הזמנו יחד עם ההמוברגרים את המנה של הבלומינג אוניון - המנה לא הגיעה. גם המלצרית בשלב הזה נעלמה ומלצרית אחרת הגישה את ההמבורגרים. שלי הגיע לפחות חמש דקות לפני שני ההמבורגרים האחרים ועד שהחברים קיבלו את שלהם, ההמבורגר שלי כבר הספיק קצת להתקרר (אבל לא התלוננתי כדי לא לחכות עוד), כאשר המלצרית הביאה את ההמבורגרים הנוספים גם תזכרנו אותה והיא אמרה שאם הזמנו אז זה בטח תיכף יצא ונעלמה.
 
סיימנו את ההמבורגרים ופנינו לחפש מלצרית כיוון שהמנה הנוספת בוששה להגיע. בסוף הצלחנו לתפוס אותה, נתנה תירוץ קלוש שלא יצאו להם בונים ורק עכשיו הם גילו את זה ונעלמה לה. מיד לאחר מכן הגיעה המלצרית המקורית שלנו, כולה היסטרית ומבולבלת, שאלה אם לא קיבלנו, נבהלה ורצה למycח.
חייבת לציין שהתירוץ עם הבונים הוא בפשטות בולשיט במיוחד נוכח העובדה שמהמקום בו ישבתי ראיתי את החלון שמעליו תלויים הבונים והם אכן יצאו כל הזמן הזה, גם אוכל יצא מהמטבח כל הזמן הזה, פשוט לא האוכל שלנו. אם היו לוקחים אחריות והיו מתנצלים ששכחו, הייתי מקבלת את זה בהבנה גדולה יותר.
בסוף ביקשתי לבטל את המנה, אחרי שעה וחצי שבה אנחנו במקום, מתוכן בערך חצי שעה אחרי סיום האוכל ומרבית הבירה. המלצרית שלנו נבהלה וחזרה חיש מהר עם המנה שלנו, לזכותה יאמר שבשלב הזה היא הבינה כמה ההתנהלות שלהם הייתה גרועה והורידה את המנה מהחשבון.
 
האוכל היה טוב, אפילו טוב מאוד ובמקרה ואני מבקרת את ההורים זה בהחלט מקום שמעניין לקפוץ אליו אבל מישהו חייב לעבוד שם על עניין השירות.
267 שקלים לפני.