פורום ביקורת מסעדות
נושא: פסטורל כפר בלום - אין עוד אחד כמוה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 24/09/2014 | 04:44
4
115
אנו  ובעיקר בן זוגי המוחרם שיחיה, מגיעים לסופי שבוע מוזיקלים מזה אולי 15 שנים, לפחות שלושה כאלה לשנה. בוא נגיד שגם אנו מבינים משהו במלונאות בכלל ובאוכל בפרט. אף פעם אחת בכל הזמן הזה לא הייתה לנו ולו תלונה בודדת על טיב האוכל, השרות או חדרי המלון והשרותים הנלווים. אם היו תקלות הם תוקנו מיד וברצון רב.
אם נתעלם מהפן התרבותי שהוא לרוב משובח, אז דווקא חדר האוכל שלהם שמנוהל ע"י אותו השף כל השנים האלה, הוא נקודת השיא בסופי השבוע . האוכל בד"כ מותאם לאירוע (איטלקי, צרפתי, צועני, דרום אמריקאי , ספרדי וכו'). ארוחת הבוקר שלהם היא אחת הטובות בארץ (לצערנו הרב במגבלות הכשרות וחבל שכך). מגוונת מאד, טריה (המאפים נאפים בטאבון בחדר האוכל), נקיון מופתי, הביצים כמובן מוכנים עפ"י הזמנה בכל צורה רצויה פרט לשבת ולא נתקלנו בטעמי לוואי ולו פעם אחת. בערב מוגשים יינות הרי הגליל ללא תוספת תשלום וללא הגבלה. בצהריים הוסיפו ארוחה חלבית קלה ויש גם פייף או קלוק עם מאפים טריים.
 
בעניין הכשרות פנינו מספר פעמים למנהל המלון ותמהנו איך קיבוץ בעל רקע חלוצי מתנועה חילונית לא מסוגל להשתחרר מאחיזת הרבנות בנושא זה. לצערי התשובה כמובן הייתה בעלת גוון כלכלי מובהק ועיקרה קבוצות של ועדי עובדים שכמובן כוללים גם דתיים ומסורתיים שהמלון לא מוכן להפסיד אותם. הם מיעוט קטן מאד וכל האחרים נאלצים לרקוד לפי החליל שלהם. זה מצב שאותנו אישית מקומם אך למדנו לחיות עם זה בלית ברירה.
מכל מקום מחוץ לחדר האוכל, בלובי והקפטריה בד"כ ניתן לקבל אספרסו טרי מהמכונה גם בערב שבת.
 
העונה הזו שתתחיל אחרי כל החגים אנו הזמנו 3 סופ"ש ומצפים להם השקיקה.
 
לסיכום - מומלץ ביותר לשוחרי תרבות ,קולינריה וטבע.