פורום ביקורת מסעדות
נושא: אגאדיר- ראשון לציון  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 27/09/2014 | 18:31
4
643
לדיווח המלא כנסו לבלוג פה גדול- אגאדיר
אגאדיר, לזרוב 33 ראשון לציון, טל. *5690. לא כשר.
 
 
את אגאדיר כולם מכירים. את מה שכתוב באתר הרשת לא בטוח שכולם מכירים:
 
אגאדיר שומרת על מוצרים איכותיים ובשר משובח במיוחד ונחשבת לחלוצת ההמבורגר במדינת ישראל. כל סניף מעוצב בהתאם למיקומו וברוח "אגאדיר" והצוות תמיד ישמח לארח אתכם בצורה אישית. לאחרונה זכתה אגאדיר (ע"פ ביזנס אינסיידר) בתואר "אחד מעשרת ההמבורגרים הטובים בעולם". (ההדגשה שלי)
 
מלא ציפיות ונרגש לאכול את אחד מעשרת ההמבורגרים הטובים בעולם, ביקרתי בסניף המסעדה בראשון לציון.
 
  • בורגר מקסי 220 גרם (49): מבחן ההמבורגר עבר בהצלחה. ההמבורגר היה מצוין. הוא היה אדום מבפנים ופריך, לא שומני מדי ובשרני מאוד. בטעמו הוא היה דומה להמבורגר הבקר של מוזס. הלחמניה היתה פריכה וטובה. דבר אחד הפריע- הבצל הלבן האימתני שהוגש בצד (בתמונה משמאל). למה להגיש בצל לבן ולא סגול? ולמה לחתוך אותו ככה?  תשומת לב של המטבח היתה מונעת את זה. לא נגעתי בבצל ונהניתי מההמבורגר.
 
  • ההמבורגר לווה בקוביות הום פרייז (24) וחוסר העידון ניכר גם פה. הקוביות לא היו חמות מספיק ונשלחו לחימום חוזר. לאחר שהגיעו, אכלנו כמה, והפעם התברר כי הן חריפות באופן קיצוני (אני אוכל חריף אבל כאן זה היה חריף מאוד). יש לציין שכשהמלצרית באה בסוף לפנות את הכלים, היא שאלה מיוזמתה מדוע לא אכלנו, אמרתי לה והיא הורידה את החיוב מהחשבון. 
 
 
שורה תחתונה: במבחן ההמבורגר- אגאדיר מצליחה בהחלט. להכתיר אותו כאחד מ-10 ההמבורגרים הטובים בעולם זה מוגזם, אבל אם מתעלמים מההצהרה הבומבסטית הזאת- הוא היה טעים, משובח וכזה שאשמח לאכול שוב.