פורום ביקורת מסעדות
נושא: המבורגר גורמה 26 - תל אביב  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 27/09/2014 | 18:45
12
801
לדיווח המלא כנסו לבלוג פה גדול- המבורגר גורמה  
 
המבורגר גורמה 26 הוקם לפני מספר חודשים ע"י יעל ברוך-אל ומרים בן הרוש, שתי עולות חדשות מצרפת. 
המקום נמצא באזור די מוזנח של העיר, סמוך לגן החשמל. חזות ההמבורגריה פשוטה מאוד. המקום קטן וכולל כמה מקומות ישיבה  בפנים ומספר מקומות ישיבה בחוץ, על כיסאות עץ פשוטים
 
התפריט כולל מספר סוגי המבורגרים. הייחודיות של המקום היא בלחמניית הבריוש שנאפית במקום ובתוספות השונות, שבין היתר כוללות כבד אווז, תפוח עץ מקורמל, ריבת תאנים ועוד. בתפריט ישנה גם מנה אחת לצמחונים- סטייק גבינת מוצרלה (גבינת מוצרלה מותכת בתוך לחמניה).
 
  • לקחתי צ'יפס תפוח אדמה מתוק עם רוטב גבינה כחולה (12 שקל): הצ'יפס היה פריך וטוב אך חסר מאוד מליחות. לאחר שהוספתי מלח (אין על השולחנות, צריך לבקש) טעמו השתפר. רוטב הגבינה כחולה, שלמרות החששות מדומיננטיות יתר, היה יחסית עדין בטעמו, אך לטעמי לא התחבר לצ'יפס. סך הכל צ'יפס חביב, אבל ההערה המרכזית קשורה לקוטן המנה. היא היתה ממש קטנה, בקושי חצי ממנה ממוצעת של צ'יפס.
 
  • ההמבורגר שבחרתי היה זה עם גבינת רקלט שוויצרית, עירית, רוטב ברביקיו ביתי ורוקט (55 שקל): המבורגר סתמי מאוד ותפל. ההמבורגר, אשר משקלו 200 גרם ושהיה עשוי מדיום (לדברי המלצר, כל ההמבורגרים במקום נעשים מדיום) היה במרקם גס, קשה מדי ושומני מאוד. השומניות השתלטה על הרוטב שבקושי הורגש, הגבינה אמנם היתה טובה, אבל אכלתי את המנה רק בשביל לשבוע, באיזשהו שלב השומניות כבר היתה יותר מדי בשבילי ובערך שליש נשאר בצלחת.
 
  • לגבי לחמניית הבריוש- היא היתה תפוחה, מעט מתקתקה וטובה בסך הכל. זה לא ממש משנה כשההמבורגר לא טוב.
 
 
שורה תחתונה: עם כל הרצון לפרגן לבעלות המקום, אי אפשר להגיד את זה אחרת- ההמבורגר לא היה טעים וזה נבע ישירות מבשר לא מספיק טוב. מדובר בהמבורגר שמפסיד בנוקאאוט לזה של מוזס, אגאדיר, שלא לדבר על מסעדות טובות בעיר. לא מוצדק ולא ראוי לגבות מחיר כזה על מנה כזאת. מקווה שישתפרו בהמשך.