פורום ביקורת מסעדות
נושא: רפאלו קסטרא חיפה -   לצפיה בהודעה המקורית הקפה הפיצה
תאריך: 30/09/2014 | 17:54
3
473
התפנו לנו כמה דקות באמצע היום בקסטרא בלי הילדים
אישתתי רצתה משהו קטן - גרג כבר היה סגור, וזכרתי את ההמלצות כאן אז החלטנו לקפוץ לקטנה.
 
המארחת היתה אדיבה מאוד - הבינה את מצוקת הזמן והושיבה אותנו במהירות.
סידור המסעדה צפוף מידי לטעמי - ולא נותן אפילו מעט פרטיות ובפועל אתה מרגיש שאתה חלק מהשיחות של כלל הסועדים שמסביבך - זה יכול להיות מעניין אבל לפעמים יוצאים כדי להיות ביחד ולא כחלק מקבוצה שאת רובה אתה לא מכיר.
 
הזמנו אחד הפוך ואחד אספרסו - שניהם מצויינים (באמת) נראה שהקפה עצמו היה באיכות מעולה והבריסטה בהחלט ידע מה הוא עושה.
 
לידם הזמנו פיצה קפריציוזה - רוטב עגבניות, מוצרלה, ארטישוק, זיתי קלמטה, פטריות שמפיון ורוקט - וכאן היתה הנפילה. הפיצה היתה יפה מאוד אבל כשלה בשלושת היסודות שלה.
 
הבצק - הבצק היה במרקם נכון ואפוי לצבע הנכון - אבל הוא פשוט לא היה טעים - בנוסף הרידוד שלו לא היה אחיד כך שהיו חלקים עבים יותר ודקים יותר אשר לא הצליחו להחזיק את מבנה הפיצה.
 
רוטב העגבניות - כאן היתה הנפילה הגדולה - הרוטב פשוט לא היה טעים והיה לו טעם לוואי לא מוצלח (סוג של אוממי שנשאר בפה שעות אח"כ והותיר הרגשה לא נעימה)
 
התוספות - התוספות הוספו בקמצנות ולא ממש התחברו לפיצה בשום צורה - אם לעניין הרוקט זה נכון צפוי ולגיטימי כאשר מדובר בפטריות או בארטישוק זה כבר כשלון אם הם פשוט מרחפים מעל לפיצה ולא מתחברים אליה בשום צורה. מה גם שבערך 1/4 ארטישוק משומר לפיצה משפחתית שזה אחד הרכיבים המהותיים שלה - לטעמי זה מעט מידי.
 
הפיצה תומחרה בהגינות - 49 ש"ח מהם הופחתו 15% הנחה בגין עסקית צהריים - אבל גם המחיר השפוי מאוד לא היה שווה את הטעם הלא מוצלח.
 
שורה תחתונה - ניתן להם הזדמנות נוספת כי לא שופטים מסעדה על בסיס מנה אחת לא מוצלחת - אבל מישהו חייב לעשות שם שיעורי בית.