פורום ביקורת מסעדות
נושא: קפה לנדוור הרצליה - מקווה שזה היה חד פעמי...  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 05/10/2014 | 10:19
2
374
קפה לנדוור בשדרות חן בהרצליה הוא אחלה מקום!
היינו שם לא מעט פעמים ואני מאוד אוהבת את האווירה והשרות, כמובן גם את האוכל...אנחנו לא היחידים, כי תמיד מלא שם והעומס לרוב לא מורגש.
היינו ביום שישי - אני, אבא, אחי הגדול והילדים.
המקום היה מ-פ-ו-צ-ץ אבל ישר נמצא לנו שולחן בפנים (בחוץ מעשנים). התיישבנו, קיפלנו את עגלת הסמיטריילר הכפולה (תאומים) ולאחר עיון קצר בתפריט החלטנו מה מזמינים.
וחיכינו שיבואו לקחת הזמנה. וחיכינו. וחיכינו עוד קצת...מסביבנו כל הזמן המלצרים מפרפרים וחלק מהמלצריות עם פרצוף חמצמץ משהו, מה שהשאיר הרגשה לא נעימה במיוחד.
הזמנו : טוסט עבורי יחד עם מיץ תפוחים סחוט גדול, ארוחת בוקר איכרים (עם אומלט פטריות ופטרוזיליה) עבור אבא, שקשוקה תרד וחלומי עבור אחי ומקושקשת + עגבניות שרי עבור הילדים. לזכות המקום ייאמר שהם קיבלו את הבקשה שלנו כמו שצריך (המקושקשת + עגבניות זו לא מנה שנמצאת בתפריט וכל הכבוד להם על הגמישות).
כעבור כמה דקות ביקשנו וקיבלנו מיד לחמניית ביס עבור הילדים - הלחמניה הגיעה מאוד לא טרייה וחמה מבחוץ וקרה בפנים...מזל שהם לא בררנים.
כרבע שעה אחרי זה התחילו להגיע המנות : טוסט סטנדרטי למדיי עבורי, האומלט שנראה חביב עבור אבא. ארוחת הבוקר מגיעה עם מאזטים סטנדרטים בכמות שהיא ממש בדיחה, ברמה של כפית גבינת שמנת בצלוחית זערורית. מרגיז! אבא שלי גם אמר שהכל תפל ולא טעים וזה אדם שלא מתלונן על כלום בדרך כלל.
המקושקשת והעגבניות הגיעו בכמות מכובדת.
והשתיה! איפה השתייה????
כעבוד כ-25 דקות הגיעו לשולחן כוס מיץ תפוזים סחוט וכוס מיץ גזר. טוב, התפוזים חלק מהארוחה, אבל מי הזמין מיץ גזר??? מסתבר שאחי הזמין מיץ תפוח/גזר/ג'ינג'ר. נגמרו התפוחים אז הביאו לו מיץ גזר ומיץ התפוחים שאני הזמנתי כמובן שלא נמצא. 25 דקות לקח להם להגיד שנגמר  בלי התנצלות ובלי כלום. האמת שממש התעצבנתי!
השקשוקה של אחי הגיעה עם 3 גבעולי תרד טבועים בתוך רוטב העגבניות ודבוקים לחלק התחתון של המחבת. האמת שבלי קשר אני הבנתי שזו שקשוקה לבנה אבל מסתבר שזו פשוט שקשוקה רגילה שהוסיפו לה (3) גבעולי תרד וערימת קוביות חלומי מטוגנות מלמעלה. אחי אמר שחביב ולא יותר...
 
סיימנו לאכול ולא פינו לנו את השולחן. אני אוהבת שמפנים לי מיד בסיום האוכל, אבל זו כבר התקטננות יחסית לעומס שהיה שם באותו בוקר.
 
אחראית המשמרת הגיעה ושאלה אם נהנינו. אז אמרתי לה שלרוב אנחנו נהנים אבל הפעם לא ושטחתי את טענותיי, בעיקר לגבי השתיה שלא הגיעה והחוסר בתרד בשקשוקת התרד. האחמ"שית היתה מקסימה אבל היו לה כמה תשובות ממש מוזרות ("בפעם הבאה לבקש יותר תרד"...כאילו סיירסלי??? זו שקשוקת תרד!!! ...) והיא הציעה לי כפיצוי כוס מיץ תפוזים, שלא לקחתי כי כבר הזמנו קפה וממש רצינו לעוף משם. פיצוי אחר לא הוצע...וחבל...
החשבון יצא באזור 240 ש"ח (כמובן שחייבו אותנו על המיץ שלא הגיע, אבל הורידו את החיוב לאחר שהערנו) ואני יצאתי עם קצת טעם רע בפה.
אני מאמינה שכן אחזור לשם, אבל כל החוויה הזו מאוד העיבה על ההתרשמות שלי מהמקום. בעיקר החלק עם הפיצוי המיותר שהוצע לי (לא רודפת פיצויים אנוכי. ופאשלות קורות, כולנו בני אדם וזה בסדר. אבל אם כבר להציע פיצוי, מה עם פיצוי הולם ולא אחד מיותר???)
 
ועל זה נאמר : שאלה יהיו הבעיות שלנו