פורום ביקורת מסעדות
נושא: בראסרי עין כרם - בסדר במובן הטוב של המילה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 12/10/2014 | 13:46
7
511
לאחר שסגרו לנו את המדבר בגלל סכנת השטפונות עלינו בספונטניות לירושלים. היינו במצב רוח של כנסיות אז הלכנו לבקר את גיבור העל היהודי הראשון בכמה כנסיות. (הרבה יותר מעניין מבתי כנסת - יש ציורים מהם אפשר להבין את הסיפור) ובכלל להסביר לילדים שיש עוד כמה סיפורים מעבר למה שהם לומדים במערכת החינוך הרגילה זה תמיד נותן הרגשה של הורות טובה יותר.
 
על מנת לאזן קפצנו לכותל שהיה חוויה מעצבנת כתמיד (שמישהו יסביר לדתיים שהם לא קנו את הכותל ולא הם אלה ששחררו אותו וגם לאחרים יש זכות להיות בו) ועל מנת להשלים את הסיבוב החלטנו לקפוץ לעין כרם - שכונה אותה אני לא הכרתי בכלל.
 
שום דבר לא הכין אותנו לבלאגן הענק שיש שם בשבת בצהריים ולבעיות החניה / נהיגה המטורפות שיש שם, לבסוף נכנסנו למקום הראשון שנראה פנוי - בראסרי עין כרם. כמובן מחיר הספונטיות היא שאינך מתכונן מראש -אבל זכרתי איזו ביקורת לא אוהדת כאן בפורום (יכול להיות של טריליאן) אבל מאחר וכבר היינו עייפים ומותשים אמרנו ננסה - מה כבר יכול להיות.
 
המסעדה מעוצבת בנוחות ויש מספיק מרווח בין השולחנות - השרות היה אדיב ומשתדל, האוכל בהחלט לא רע והם התמודדו יפה עם העומס של שבת בצהריים, הנקודה היחידה שהפריעה לי היתה התמחור - הם לא חורגים מעל למקובל בארץ כיום אבל - איכשהו זה מרגיש לי מעט גבוה עבור התמורה (שבהחלט לא היתה רעה).
 
הזמנו - מחבת פירות ים על מצע של אורז בר - 122 ש"ח - לא טעמתי - אבל על פניו המנה נראתה עשויה מקפואים איכותיים - שהוגשו בנדיבות, למעט קוקיה אחת בכל המחבת אשר חולקה בין הקרניבורים ונטרפה, רוטב השמנת והחרדל היה די סתמי ולא ממש התיישב עם אורז הבר למטה ויצר מעין הרגשה של סולטצ' מעניין אך לא מוצלח. אישתי אהבה - הקטן טרף את פרות הים ואילו הגדול אמר לא תודה והתעקש על מנה משלו.
 
הוא הזמין שוק אווז קונפי - 92 ש"ח - שהיתה גם היא טעימה ונדיבה - היא הוגשה גם על מצע של אורז בר עם פיצוחים וכרמל שהיה טעים מאוד כלשעצמו אך השלים את תמת הקינוחים בתוך המנות העיקריות. לדבריו האווז עצמו היה רך מאוד וטעים והוגש עם הרבה שומן כמו שהוא אוהב, בעוד שאנחנו עזרנו לו עם האורז והפיצוחים (לא יכול להיות רע)
 
אני הזמנתי סלט עגבניות שהיה שגרתי לחלוטין - עגבניות שרי - גבינת מוצרלה ישראלית סטנדרטית (להערכתי גד), קרוטונים זיתים וזעטר. בהחלט לא מתקרב לסלטים הנפלאים שאפשר לעשות עם הרכיבים האלה. זה היה סלט סטנדרטי עשוי בסדר בלי שום ערך מוסף, ובהחלט לא שווה את מחירו.
 
יחד עם המנות הוגשה גם סלסילת לחם אגוזים נחמד מאוד.
 
שורה תחתונה - מקום נחמד מאוד מספק את הסחורה אותה הוא מבטיח אבל בלי שום ערך מוסף - אם אתה ירושלמים זו אופציה נחמדה אבל לא משהו שמצדיק נסיעה מיוחדת.
 
הצעה לייעול - תורידו 15 - 20 ש"ח מהמחיר של כל מנה