פורום ביקורת מסעדות
נושא: ביקורת קפה נואר.  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 18/10/2014 | 18:20
12
1102
ארוחה ספונטנית ביום חמישי בערב הובילה אותנו אל קפה נואר. שאני מגיע לשם אני יודע בדיוק למה לצפות, אין איזה חידוש או משהו מלהיב... אבל האוכל כמעט תמיד טרי ומדויק.
מראש החלטנו לדלג על השניצלים המפורסמים שלהם, הם תמיד מזכירים לי קרטון מטוגן ואין בהם שום דבר מעניין חוץ מהגודל.
 
החלטנו לחלוק 2 ראשונות, עיקרית אחת וקינוח.
 
קרפצ'יו סינטה - הבשר היה רך מאד וטעים, הפרמז'ן היה איכותי, טעים ומעל הממוצע. אבל שוב כמו במסעדות אחרות הם נפלו במלכודת שמן הזית. כמות גדולה מדי שאיימה להשתלט על טעמי הבשר. טיפה פחות והמנה הייתה מצויינת.
 
סביצ'ה ים תיכוני  - תנו לי דג חי ואני אהיה מרוצה. המנה הזאת היא ללא ספק היא המנה האהובה עלי במסעדה. קלילה, מעט חריפה, תמיד היא מזכירה לי סוג של סלט ערבי משודרג.
לפני כמה זמן ביקשו ממני להכין "מנה ישראלית" - זה בדיוק מה שהכנתי ויצא מוצלח מאד.
 
ניוקי פטריות ואפונת גינה  - מנה שיכלה להיות נהדרת אם לא היו חולמים במטבח. הניוקי רך ונימוח, הפטריות טעימות ובשרניות והאפונה הוסיפה טעם וצבע. מה הבעייה אתם שואלים? הפלפל השחור... הכמות הייתה מוגזמת ופשוט השתלטה על המנה. לא בכמות שאחזיר למטבח... אבל בכמות שתמנע ממני להנות מהמנה כפי שנהנתי ממנה בעבר.
 
טארט בננה   - תמיד אני מבטיח לעצמי לנסות את המנה הזאת... חבל שלא השארתי את זה בגדר הבטחה. פצצת סוכר, מתוק מדי, טעם הבננות לא הורגש... פשוט לא מנה שאני יכול להנות ממנה.
 
חוץ מהקינוח כל המנות היו באמת באיכות סבירה ומעלה, אך טיפה יותר תשומת לב (שמן זין בקרפצ'יו ופלפל בניוקי) הייתה משדרגת את הארוחה ומזכה את המקום בעוד כמות נקודות חיוביות.