פורום ביקורת מסעדות
נושא: רפאל- מסעדת שף?  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 25/10/2014 | 10:04
47
1107
לדיווח המלא בבלוג פה גדול על רפאל
 
לאחרונה ביקרתי ברפאל, באחד מערבי שבת האחרונים.  אבוי לי ולבושתי, זו הפעם הראשונה  שלי במקום:)
המסעדה היתה חצי מלאה במהלך הערב. שאר הסועדים שהיו כבר ברפאל העירו שבעבר היא היתה מלאה יותר. האווירה והעיצוב נעימים, לא מפונפן מדי אך כן משדר יוקרה ותחושה של מסעדת שף.
 
 
אז מה אכלנו?
 
 
ראשונות:
 
עכשיו למחיר: המנה כללה 4 רביולי קטנים, קטנים יותר מרביולי סטנדרטי שמוגשים במסעדות. (הצילום נעשה מקרוב ועושה חסד- הרביולי קטנים מכפי הנראה). לא נעים להגיד, אבל  זה פחות או יותר נראה כמו שאריות של מנת רביולי.
 
 
 
עיקריות
 
 
 
         הצלעות הוגשו בתוספת שעועית לבנה. איך  היתה השעועית? בדיוק כמו כל מסעדת פועלים.           
 
 
 
 
קינוחים:
 
 
 
לסיכום:
 
אי אפשר להימנע מלהתחיל בסוגיית המחיר. כל המנות הראשונות, לא נעים להגיד, היו עלובות בגודלן, יותר נכון בקוטנן.  3 מנות ראשונות קטנטנות, 2 עיקריות ו-2 קינוחים עלו מעל 600 שקל וזה לפני טיפ ושתיה (מחיר הפילה בקר, מכיוון שאיננו בתפריט והחשבון שולם ע"י קרוב משפחה, לא ידוע לי. לקחתי בחשבון מחיר של כ-150 שקל). התחושה שלנו אחרי המנות הראשונות היתה שמישהו עושה עלינו קופה, תחושה שהתמתנה אחרי המנות העיקריות שהיו סבירות בגודלן.
 
האוכל היה כמו מטוטלת- נע בין מדהים למאכזב. הסינטה והפוקצ'ה היו יוצאות דופן ברמתן, אך חלק מהמנות היו סתמיות וקשה היה למצוא נגיעות של מסעדת שף. 
זו היתה אחת מהארוחות היותר מוזרות שיצא לי לאכול. עד עכשיו- לא בדיוק ברור לי מה הולך ברפאל. מסעדה רעה היא לא, אבל מסעדת שף לדעתי- היא גם לא. אם אחזור לרפאל, זה לא יהיה בקרוב וזה יהיה רק לעסקית, אז המחירים נמוכים יותר.