פורום ביקורת מסעדות
נושא: א.בוקר בכרמים שבצומת סגולה –   לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 26/10/2014 | 01:02
28
686
א.בוקר בכרמים שבצומת סגולה –

חברה ותיקה עברה לגור רחוק - אז נפגשים באמצע. אין יותר מדיי אפשרויות (אם אתם מכירים מקומות אחרים בין ב"ש לרחובות אשמח לשמוע ) ולכרמים תמיד היה מוניטין טוב וגם לי זכורות ארוחות בוקר טובות.

אולי עדיף להישאר עם הזכרונות.

ישבנו בחוץ, היה שמשי ונעים ופרגולת בד מתקפלת הצלה עלינו. קיבלנו תפריט א. בוקר ממנו נבחרו 2 מנות שקשוקה – עם גבינה כחולה לה, בלקנית לי. להנ"ל היו אמורות להתלוות קעריות גבינה ומטבלים. למה אמורות? בהמשך.

בנוסף רצינו סלט ולא את היחיד שמוצע בתפריט א. הבוקר כי לא קסם לנו. ביקשתי מהמלצרית את התפריט המלא כדי שנבחר סלט אחר והיא אמרה שאי אפשר היות ועכשיו יש תפריט א.בוקר. לי לא ברור מה זה משנה היות ורצינו סה"כ סלט. פשוט שיחתכו ירקות לסלט אחר. לאחר דין ודברים ביני ובין המלצרית היא הלכה לשאול בסוגיה וחזרה עם התפריט המורחב.  נבחר סלט כרמים – (מבחר חסות ועלים צעירים, ירקות רעננים, זיתי קלמטה וגבינת פטה) בפועל קיבלנו סלט שהכיל חסה לרוב, עגבניות שרי, בצל פרוס, פטה ופטריות טריות. סתמי.

ראשית הגיעו הלחמים (פוקצ'ה צרה מאוד וארוכה מאוד) שהייתה חביבה וכיכר לחם כהה רך וטעים.  בנוסף הגיעו שתי קעריות סלט ירקות "ביתי" (קרי סטנדרטי שמתאים להגשה בבית) לחלוטין של קוביות עגבניה ומלפפון.

בתפריט נאמר: "מבחר עשיר של מטבלים וגבינות". צריך להוריד את המילה מטבלים כי לצערנו, לא היו כאלה. היו 3 סוגי גבינה (שמנת, מלוחה ועוד אחת שלא טרחתי לדגום), סלט טונה שהיה נחמד, תלתל חמאת שום שמיר וריבה (בה לא נגענו). לא התחברנו לגבינות. זה הרגיש כמו אותה גברת בשינוי אדרת ובעודף והן פשוט לא היו מעניינות.

השקשוקות הגיעו במחבתות גדולות וחמות על פלטות עץ. מנות נדיבות.

השקשוקה הבלקנית הכילה חצילים קלויים (פיסות בודדות), פטה, עגבניות (שרי לא מקולפות - ראשית, מודה, לא מתה על שרי. ועוד להגיש אותן לא קלופות?! בעיניי לא לא ושוב לא. זה לא נעים בפה והיות והשרי מלכתחילה בשרן דק מאשר עגבניה רגילה, נסיונותיי לקלוף אותן הותירו אותי עם עיסת עגבניות שהושמה בצד כך שהצלחת שלי כוסתה בעיסה אדומה ), רוטב שקשוקה וביצים. סאגת העגבניות הזו די הרסה לי את השקשוקה.
 
השקשוקה הכחולה הכילה גבינה כחולה (שחברתי אמרה שמלוחה יתר על המידה), בצל סגול, עלי בזיליקום, רוטב שקשוקה וביצים. גם לחברתי הפריעו מאוד העגבניות הלא קלופות.
 
שתינו אשכולית אדומה (מתוקה מדיי, לא התעיינו אך הרגיש כי לא נסחטה במקום).
 
פינו את הצלחות והשאירו אותנו עם הסלט (לבקשתנו) אך ללא סכו"ם.

 את הקפה הגישו ללא כפיות וללא סוכר (לא הזדקקנו אבל זה בנאלי).

מים הוגשו עם קרח בקנקן כסוף.
 
לפני האוכל הוגשה כוסית עם גרנולה ויוגורט.
 
בקיצור... לתוצאות כאלו וטובות יותר אני יכולה להגיע גם בבית .
 
רק לי מפריעות כ"כ עגבניות לא קלופות ?

מה הקטע של תפריט א. בוקר שקיים גם במקומות אחרים? ואם בעשר בבוקר בא לי מרק או מנה בשרית? למה למנוע?

מכירים מקום בין ב"ש לרחובות בו ניתן להינות מא. בוקר?