פורום ביקורת מסעדות
נושא: זה לא שחסר עוד דיווח על טנטי באצי אבל --- ויש אבל  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 27/10/2014 | 12:02
3
416
באמת שיש כאן מספיק דיווחים עליהם. התפריט די קבוע, האוכל נע בין טעים למדי לממש טעים, המחירים תמיד מרגישים לנו טיפה גבוהים מדי,
אבל לא גבוהים במידה שתמנע מאיתו לסגור שם את שבת בערב, והבירות שלהם - טעימות לנו.
 
וכאן מגיע האבל -
לאחרונה היו כאן שני דיווחים או יותר שטענו לחריקות. וזה מצער בעיני, כי באמת אין הרבה מקומות דומים באיזור , וחבל להפסיד מקום חביב, קצת "זרוק" אמנם מבחינת העיצוב וחמישה סוגי הכסאות לכל שולחן... אבל בהחלט נעים לשבת שם, השרות חביב והמזג אויר בחוץ לגמרי לא רע.
 
אז אחרי הדיון הקבוע של " לאן הערב" ואחרי שהיינו שבוע שעבר במרפסת של שפר, החלטנו לגוון בטנטי. חוץ מאיתנו היו עוד שני שולחנות.  
 
הוזמנה פיצה - חצי פפרוני וחצי ארטישוק/ פטריות, וסלט פלפלים, בירהל'ה עינברית , ומים.
הבירה היתה בדיוק מה שחיפשנו. לא כבדה ולא מרירה מדי. יופי של ליווי לאוכל של ערב. הסלט - היה סלט. טרי, טעים, שילוב נחמד של חסה פלפלים קלויים גבינה בולגרית ושקדים.
אבל הפיצה - אוי הפיצה. ממש לא כתמול שלשום. שרופה . פשוט שרופה ויבשה. היינו רעבים מאוד, אז "אכלנו יפה" מהצלחת, אם כי היה לא מוצלח. וזה לא קרה בעבר. מי שהוציא את הפיצה הזו לא שם ללב למה שהוא עושה.
המלצרית הנעימה והנחמדה שמעה על זה רק לקראת הסוף ומיד הצטערה שלא התלוננו בזמן כי היתה מחליפה לנו וכד. לא התלוננו כי לא רצינו  לחכות שוב וגם היינו מורעבים למדי אז דילגנו על זה. חבל. לגמרי חבל.
 
הוצע בחיוך פיצוי של שתיה חמה - שקבלנו בברכה, כי במילא היינו שותים . תה והפוך שהיו בסדר גמור ובהמלצת המלצרית החמודה הזמנו ממיוחדי היום טארט פיסטוק אפרסק.
אוי אוי איזו נפילה. הצבע היה חום . גם המרקם של המילוי היה חום. .. לא נערוך השוואות לשום דבר, אבל כל אווירת הטארט הזה היתה חומה. הבצק היה רך כאילו חומם במיקרו, או כאילו ספג יותר מדי נוזלים, לפרוסות האפרסק היה טעם לא ברור, ומרקם לא ברור,  בקיצור ממש ממש לא. . .
 
עכשיו - קורה. לגמרי קורה. ולא היינו מציינים את זה אם הביקור הפחות מוצלח הפעם לא היה מצטרף לדיווחים הקודמים קצת מסויגים. ( אגב, הקרש עדיין נמצא על הניקוז... )
ברור שנחזור שוב, וברור שלא קובעים דעה על סמך  ביקור אחד פחות מוצלח, אבל...