פורום ביקורת מסעדות
נושא: בראנצ' באדורה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 09/11/2014 | 12:42
9
451
לאחר מסכת הדיונים הרגילה של לאן הולכים לאכול בשישי בבוקר הצלחנו, אני וזוג חבריי, להסכים על בראנצ' באדורה. הארוחה מוגדרת כ"ארוחת פינוקים של השף", ולאחר שנשאלנו אם יש משהו שאנחנו לא אוכלים, מנות שונות החלו לזרום אל השולחן. הארוחה מתומחרת ב99 ש"ח לסועד וכוללת שתייה קלה אחת וחמה אחת לסועד, גודל המנות מותאם למספר הסועדים.
 
לפתיחה הוגש לנו לחם שאור עם אגוזים שהרגיש כאילו יצא זה הרגע מהתנור, מלווה בחמאה, ריבה, שום קונפי בסילאן וטפנד זיתים נהדר.
 
בהמשך הוגשו פרוסות קורנביף טוב עם חרדל וסלמון מעושן עם חזרת. שניהם טובים לסוגם. לאחר כמה דקות התווסף לשולחן גם כבד קצוץ טוב במרקם ממרחי.
 
הארוחה המשיכה  עם פסטייה גבינת עיזים ותרד. בצק העלים היה פריך והגבינה שבפנים מלוחה וטובה. נחמד מאוד.
עוד הוגשו טבעות קלמארי כבוש עם טחינה ורסק עגבניות, קלמארי במרקם נהדר, שהזכיר לי תמנון מבושל.
 
עוד אנו אוכלים ועל השולחן נחתו אגז בנדיקט. היתה זאת המנה הפחות טובה בבראנצ', בעיקר בגלל שהביצים הוגשו על טוסט חלה קשה מדי.
 
והחגיגה ממשיכה עם אומלט. מדובר בעצם בכדורי ביצה, אני מניח שהדרך היחידה להגיע לכזו צורה של ביצה היא בישול בשקית במים רותחים, ברוטב חמאתי גבינתי. מרקם הביצים היה נהדר והרוטב אלוהי, התענגנו על כל ביס.
 
חשבתם שמספיק? הו לא, אנחנו ממשיכים עם שקשוקה פלפלים עם חצילים וגבינה. שקשוקה לא רגילה, עם טעמים עזים של פלפלים ועגבניות. חברי ציין שטעם החצילים המריר קצת מפריע, אני לא הסכמתי. קיבלנו שתי מחבתות שקשוקה לשלושה אנשים וכאן נודה ונתוודה שהובסנו ושאולי סיימנו אחד מהם
 
עם השתייה החמה הוגשה לנו סלסלת מאפים קטנים שכללה שבלולי שוקולד מעולים ועוגות ספוג קטנות טובות.
 
כל המנות שתיארתי היו קטנות יחסית ולמרות זאת מדובר בכמות די מטורפת של אוכל. חשוב להזכיר שניתן לבקש מילויים מחדש של מנות מסויימות, לא שניצלנו זאת. האם זה שווה 99 שקלים? לדעתי כן כי מדובר בארוחה שונה ומפנקת, אני מניח שעוד אחזור.