פורום ביקורת מסעדות
נושא: הודעה מספר 176971215   לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 10/11/2014 | 11:37
4
316
מוצרי כבד אווז חפש ב Duberent, תתיעץ איתם מה ואיך, באופן כללי יש את הצידניות ה"תרמיות" ששומרות על הקור ולי זה עבד טוב מאוד בנסיעה שתיים עם שילוב מוצרים קרים\קפואים, אבל לא מוצרי כבד אווז. 
אם אתה בעניין חרדלים, כמובן Maille Boutique, לא קונה בעצמי אבל יש אנשים שמכורים לתוצרת, יכול להיות שגם אתה הזכרת את החרדלים שלהם בעבר.
גבינות מ Dubois, הייתי מביא מזוודה של עיזים וקומטה, ממשיך משם לפשוט על המדפים של G Detou עם שני שקי 3 קילו של ולרונה, למרות שאם אני זוכר נכון אתה לא כל כך בעניין חומרי גלם "מתוקים", אבל עדיין החנות הזו היא מערת עלי באבא עמוסת דברים מעניינים מאוד. אם הייתי מצליח לשים יד על מחיות פרי של בוירון או יצרנים צרפתיים מעניינים אחרים, משימה לא פשוטה, בהחלט הייתי מכניס אותם קפואים וגם יופי של קרחוניות, אולי יש ב G detou, גם דובדבני אמרנה בזול אפשר למצוא שם, גם קופסאות פטריות מיובשות ז'ירול ו cepes,  למרות שגם ראיתי פה ושם בארץ, המחיר שם טוב הרבה יותר וזה לא תופס כמעט משקל במזוודה.
מוצרים מחבל הבאסקים - אצל Pierre Oteiza , יש להם נקניק ברווז די נדיר ועוד כמה מוצרים מעולים "שנבחרו בקפידה" בחנות הסימפטית שלהם. בשביל שרקוטרי כללי ופטה מעניינים, gilles verot, גם משם הייתי משנורר כמה דברים.
הייתי מקפיא מדגייה טובה באחד השוקים לנגוסטינים, רות תגיד גם רגלי צפרדעים    
כמעט שכחתי, אם אתה בענייני חמאה ובכל מקרה ברור שאתה גם מסתובב בגלרי לאפייט גורמה, אל תפסח על החמאה של Bordier, רגיל ובטעמים, את היוזו וזאת עם אצות אני מאוד אוהב.
אפשר להמשיך עוד הרבה - אם תקציב הוא לא בעיה, מזוודה אחת של סוכריות קרמל מנגו פסיפלורה מג'נאן או גאגן איך שאתה נדמה לי קורא לו ועוד מזוודה עם פרלינים שלו ושל פטריק רוג'ר פלוס טבלאות שוקולד של רוג'ר, שלי הן מאוד טעימות ומיוחדות למרות שלא יודע מה בדיוק מקור השוקולד. ריבות ? אנשים יודו לך מאוד עבור מתנה כמו ריבה של CHRISTINE FERBER " הן נפלאות אבל יקרות מידי, אפשר למצוא ריבות מעניינות לא פחות גם בחצי מחיר.