פורום ביקורת מסעדות
נושא: ביקורת - מזללה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 10/11/2014 | 16:30
6
901
חגיגות יום ההולדת נפתחו  - שלוש אחיות ומזללה אחת.
הזמנו מקום לשבע בערב, כך שהמקום היה די ריק, אך התמלא עד אפס מקום עד שהלכנו. האוירה טובה, לא מאד מחייבת. מאד נעים לשבת על הבר.
 
יש לציין שלא הגענו מאד רעבות ולכן לא הזמנו ראשונות אלא פשוט מנה שנקראת "הקובנה של צביה" - מעין הכלאה של קובנה ובריוש - מאפה נהדר, רך וריחני שאפוי בסמנה ומוגש עם עגניות מרוסקות ופלפל חריף. מנה נפלאה! - 29 ש"ח.
 
למנות עיקריות הזמנו פעמיים פסטה סיציליאנית - מנה נדיבה ומוצלחת. פסטה עשויה בעבודת יד, רוטב עדין, זיתי קלמטה, אנשובי, פרמז'ן, ביצה עלומה, פשוט תענוג. - 79 ש"ח כל אחת.
 
בנוסף, הזמנו פילה בורי - גם מנה מוצלחת מאד למרות ריבוי המרכיבים שלה. הם השתלבו טוב יחד. פילה הדג הונח על קרם חצילים שרופים, פריקי, ירקות ירוקים, יוגורט ומה לא (99 ש"ח). לצערי, עם הביס הראשון נמצאה שערה בצלחת... המלצרית היתה סופר נחמדה, התנצלה והביאה מנה חדשה. זה היה קצת מבאס כי בינתיים כבר די סיימנו את מנות הפסטה.
אין ספק שהמנה המוצלחת ביותר היתה הקינוח - קרם ברולה שוקולד שהגיע עם שטרויזל, קקאו, פירות יער וקציפת פטל - מהמם! (45 ש"ח)
 
האחיות חשבו שבגלל תקרית השערה, יינתן לנו פיצוי כלשהו. אני חשבתי שלא, כי פשוט החליפו לנו את המנה.
ואכן, החשבון כלל את כל המנות. לדעתי זה היה הוגן. הן לא הסכימו איתי וטענו שהיה אפשר לפצות בדרך כלשהי, בגלל שזה פגם במהלך הארוחה.
 
סך הכל - מנה ראשונה, שלוש עיקריות, קינוח ושלוש כוסות יין - 445 ש"ח.
 
שווה, טעים, נעים ומומלץ.