פורום ביקורת מסעדות
נושא: FISH - פיש  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 14/11/2014 | 22:02
5
541
בעקבות הביקורת החיובית שהייתה השבוע, ומאחר שאני ראשונית במקור אבל לא הייתי שם שנים,  הזמנתי את אחי החייל לארוחת צהריים שם היום.
בקצרה - היה נחמד מאוד וטעים, שום דבר מלהיב, שום דבר שיגרום לי ללכת לשם באירוע מיוחד, או לחזור לשם שוב ושוב (גם אם לא הייתי מגוונת כרונית), אבל הייתה חוויה חיובית ונעימה ולא הרגשנו שנשדדנו.
 
אחד מהדברים הנחמדים בתפריט שלהם, הוא שבחלק מהמנות שלהם אפשר לקחת גם חצאי מנות (88 לשלמה ו-48 לחצי מנה) זה לא מעצבן כמו מנות לחלוקה, כי זה משאיר בידך את אפשרויות הבחירה, האם לקחת כמה חצאי מנות או מנה גדולה אחת.
הם מציעים גם עסקית (ראשונה במחיר העיקרית) ביום שישי. מנת לחם + מטבלים מגיעה יחד עם המנה העיקרית - פלוס חביב ביותר.
 
החלק הבעייתי בתפריט שלהם הוא שרוב מוחלט של פירות הים שלהם מגיע על בסיס שמנת, מה שמבאס מישהי שמנסה קצת לשמור על המשקל ועדיין רוצה לאכול פירות ים. זה גם משעמם, בסופו של דבר, עוד רוטב ועוד רוטב על בסיס שמנת.
 
בסופו של דבר -  הזמנו עסקית אחת ושתי מנות חצאים.
סביצה דג ים עם סומאק יוגורט ותרד - מנה מרעננת ששנינו נהננו ממנה. הבצל היה טוב, היוגורט היה טעים. נחמד לפתוח במנה קלילה.
אחי לקח כעיקרית את הניוקי-שרימפס וחזה אווז מעושן בציר שרימפס/יין לבן וקרם כרישה. טעמתי את המנה. בהחלט טעימה אך קצת חסרת מעוף ומשהו שירים אותה. לא הרגישו את האווז המעושן מספיק. טעמתי ניוקי יותר טובים בחיי - אבל עוד פעם - מנה טעימה. אחי גם אמר "טעים לי - לא נפלתי".
 
אני לקחתי חצי מנה של מולים מרנייר עם קולי עגבניות. הרוטב היה לא רע, המולים היו לא יותר מבסדר+
לא מעט מולים לחצי מנה, אבל לא מתקרבת למנה המדהימה של המולים שאכלתי בהוטל מונטיפיורי, אבל זה לא ממש מפתיע. שם ליקקתי את האצבעות ממש.
 
חצי מנה נוספת הייתה של שרימפס ים תיכוני - שמן זית, לימון, עגבניות שרי, פטרוזיליה, שום ובצל ירוק - מנה ממש נחמדה. היו בה שישה שרימפסים, נכון שזו רק חצי מנה, עוד שרימפס אחד או שניים לא היו מזיקים. 
היה לי טעים ומעניין בפה.
 
לקינוח אכלנו בננה בראוניז. אצבעות בראוניז, בננות מקורמלות, קרם וניל, שוקולד קריספי וגנאש שוקולד... אף אחד מאיתנו לא התלהב מאוד, קינוח קצת חסר מעוף ומשעמם בפה, אבל אין לי משהו רע מוגדר להגיד עליו.
 
יחד עם שתי כוסות גוורצמ ושתי קולה דיאט, לצאת ב-297 ש"ח זה לא נורא בכלל.