פורום ביקורת מסעדות
נושא: מיט בר- הפגישה המושלמת  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 15/11/2014 | 10:09
10
593
לדיווח המלא בבלוג פה גדול- מיט בר
 
מיט בר היא מסעדת בשרים לה שני סניפים, בתל אביב ובהרצליה.
ב-1996 הוקמה מיט בר בתל אביב,  ולאחר 12 שנים נפתח סניף נוסף בהרצליה.
המסעדה  מתמחה בבשרים. בתפריט שלה ניתן למצוא מגוון מנות בשריות, כשגולת הכותרת היא כמובן הסטייקים. ישנן מנות נוספות כגון המבורגר, נקניקיות, צלעות טלה וכו'. כמו כן יש מגוון מנות ראשונות. 
לאחרונה ביקרתי שם בערב שבת. בעוד שהמסעדה בתל אביב קטנה יחסית ומעוצבת בפשטות, זו בהרצליה מפוארת, גדולה הרבה יותר ויחד עם זאת נעימה ומרווחת. בעת הביקור המסעדה היתה בתפוסה מלאה. 
 
מה אכלנו?
 
  • בפתיחה הוגש לחם על חשבון הבית, בין היתר לחם דגנים, עם חמאה טובה בצד (לא חמאת תנובה) 
ראשונה
 
  • פתחנו למנה ראשונה בסלט סטרצ'טי (56 שקל): המלה "סטרצ'טי" באיטלקית פירושה סמרטוטים. מדובר במנה שמקורה באיטליה הכוללת פרוסות דקות של סינטה שנצלות זמן קצר מאוד, יחד עם ירקות שונים, עד לדרגה שהן מבושלות אך עדיין רכות ועסיסיות. זו מנה שצריך להזהר בה. מכיוון שהפרוסות דקות, קל מאוד לייבש אותן אם צולים כמה שניות יותר מדי. והן באמת היו יבשות. הירקות מסביב היו טובים וגם גבינת הפרמזן, אך הסינטה היתה בינונית. בדיעבד הייתי נמנע מהמנה הזו. מסוכן מדי.
 
ההמשך היה סיפור אחר לגמרי
עיקריות
 
 למנה עיקרית לקחנו פילה בקר 250 גרם (158): פילה, נתח דל שומן וה"משעמם" ביותר מבין נתחי הבשר, התגלה כנתח בשרני ברמות מאוד גבוהות. זה היה פילה רך מאוד, והיה טעים ובשרני מאוד. נהניתי ממנו גם ללא רוטב, ואצלי פילה בדר"כ דורש רוטב. הפילה הטוב ביותר שאכלתי עד כה, טוב יותר אפילו מזה של השף המפורסם גורדון רמזי במסעדת "גורדון רמזי סטייק" בלאס וגאס. 
 
 
  • עיקרית נוספת היתה פריים ריב 500 גרם (180 שקל): הפריים ריב ניצלה לדרגת מדיום רייר והיה מצוין. לבקשתי הוא הוגש בנפרד מהעצם. אי אפשר היה לטעות באיכויות- הבשר היה רך, בשרני מאוד, ומאוד טעים. אחרי חצי מהסטייק שבעתי, ובכל זאת המשכתי עד שכולו חוסל.
 
 
  • התוספות במחיר העיקרית היו : כרובית מטוגנת בציפוי פירורי לחם, טובה מאוד, בצד קיבלנו רוטב מיונז צ'ילי חריף מצוין. התוספת השניה היתה  קרמבל תפוחי אדמה. מדובר בשילוב של תפוחי אדמה מוצקים ופירה, וגם  בצל. הרבה בצל. לכאורה לא משהו יוצא דופן אבל זה היה מעולה ממש, הרבה בזכות הבצל המתקתק. מנה שאסור לפספס כאן. גם אם אתם צמחונים- שווה להגיע בשביל זה.
 
קינוח
 
  • לקינוח בקושי היה מקום אבל בכל זאת חלקנו סניקרס (38): בצק פריך עם טופי ושוקולד: קינוח טעים, קליל, לא מתוק מדי. סיום מוצלח לארוחה נהדרת.
 
לסיכום: זו היתה ארוחה מרתקת, טעימה ומעולה. ההתחלה היתה פושרת עם  סלט הסטרצ'טי, אך ככל שהארוחה התקדמה האוכל המריא גבוה מאוד. השירות מצוין, עיצוב מרשים, והאיכות בלתי מתפשרת. לא זול פה, אך התמורה למחיר מלאה. יצאנו בתחושה שמיט בר, ללא ספק, אחת ממסעדות הבשר הטובות בארץ.