פורום ביקורת מסעדות
נושא: קינג ג'ורג'- אוכל לא מלכותי  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 15/11/2014 | 10:30
10
844
לדיווח המלא בבלוג פה גדול- קינג ג'ורג'
 
קינג גורג, סחרוב 22 ראשון לציון, טל.  052-7278080,  לא כשר
 
 קינג ג'ורג' היא רשת מסעדות לה מספר סניפים ברחבי הארץ. 
 
תפריט המסעדה כולל מנות פתיחה במחיר של עד 25 שקל, ומנות עיקריות במחירים של 40-70 שקל. מחירים מאוד מתונים. התפריט משלב בעיקר אוכל מזרחי, בשרים, פסטות, סלטים שונים ודגים. המנות ברובן הן פשוטות, והמסעדה יכולה להתאים למי שמעדיף תפריט רחב ולאנשים עם העדפות שונות.
לאחרונה הייתי פעמיים בסניף  ברחוב סחרוב בראשון לציון. המסעדה נעימה, מעט רועשת והגוון השולט הוא שחור, מזכיר דיינר אמריקאי משודרג.
 
 
מה אכלנו?
 
  • על חשבון הבית קיבלנו גרגירי חומוס חמים וכרוב
 
עיקריות
  • הזמנו המבורגר בקר, חסה, עגבניה, מלפפון חמוץ ובצל סגול בתוספת צ'יפס (40 שקל) : משקל הקציצה אינו רשום, הוא היה להערכתי 200 גרם. קיבלתי קציצה בעובי בינוני, שהיתה אדמדמה מבפנים. הצ'יפס היו עבים ופריכים. זו היתה יכולה להיות מנה טובה אלמלא תועפות השמן שהיו על ההמבורגר. טעם הבשר היה טוב, וזה לא הרגיש כמו המבורגר תעשייתי, אבל השמן האפיל כמעט על כל הטעם. זה הזכיר לי את ימי הצבא. חבל שחומר גלם טוב מטופל בכזאת חובבנות ע"י המטבח.
 
 
  • כמו כן לקחנו מעורב ירושלמי קינג גורג- נתחי פרגית, כבדים ולבבות עוף ובצל על הפלנצ'ה עם צ'יפס וסלט (40 שקל): מעורב היא מנה אהובה שלא אכלתי הרבה מאוד זמן. המנה התקבלה במהירות שיא של לא יותר מ- 3 דקות מרגע ההזמנה. הבשר היה רך וטעים, והורגשו בו טעמים של גריל. כאן המנה לא היתה שמנונית. מנה טעימה ובכלל לא רעה, אך היא כללה בעיקר נתחי פרגית ומעט כבדים ולבבות.  
 
 
  • שניצלונים מצופים בפירורי לחם עם צ'יפס (40 שקל): מנה מאוד בינונית. גם היא התקבלה תוך 3 דקות, אפילו פחות. הציפוי היה אנמי ולא הורגש והעוף עצמו היה בינוני, עם טעם מעט שונה מחזה עוף רגיל (בינוני זה הגדרה עדינה, התלבטתי בין זה לבין אנמי).  2 אצבעות  שניצל הספיקו לי.
 
קינוח
 
  • לקינוח חלקנו בשם "שלום בית" שהכיל בצק הממולא באגוזים וקינמון ומוגש עם גלידת וניל וסירופ מייפל (27 שקל): קינוח לא מוצלח. המילוי היה מתוק מדי והבצק היה רע. הוא היה קשה מדי, דרש מאבקים עם הלסת. יתכן שהוכן זמן רב מראש וחומם באלימות במיקרוגל. אם גבר היה מביא כזה קינוח לאשתו, שלום בית לא היה פה. 
 
 
לסיכום: נכון שלא צריך לצפות לבשורה מיוחדת בקינג ג'ורג', אבל לסטנדרטים קולינריים סבירים כן ניתן לצפות. המחיר אמנם הוגן , אבל התחושה היא שהמנות הוכנו בצורה חובבנית. מה שבעיקר הרגשתי, שלא היתה שם נשמה. ובלי נשמה- אוכל לא יכול להיות טוב. לצאת ידי חובה ותו לא. מבאס