פורום ביקורת מסעדות
נושא: דיקסי בסופ"ש  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 23/11/2014 | 14:58
3
644
עד לפני כמה שנים דיקסי הייתה אחת מהמסעדות האהובות עליי, בעיקר לארוחות ליליות ולא מחייבות. למה הייתה? כי שילוב נוראי של שירות מבולבל וירידה בסטנדרטים בשאר הגזרות הצליחו להרחיק גם אותי משם.
 
אז בנוגע לשירות (כמו שאפרט בהמשך) הוא נשאר ולא מקצועי במיוחד... האוכל מנגד השתפר משמעותית, אין כאן בשורה מחדשת כלשהי... אבל האוכל ברובו היה טעים.
 
היינו 3 סועדים וחלקנו בסה"כ 6 מנות (2 ראשונות, 3 עיקריות, וקינוח אחד).

לראשונות הזמנו סלט קיסר ואת אחת ממנות הדגל של המסעדה - כנפיים.
 
סלט קיסר - הסלט עצמו הכיל מעט מאד מרכיבים, כפי שסלט קיסר אמור להיות מוגש. המנה הייתה יכולה להיות נהדרת אם לא בעייה אחת, הרוטב (שבאמת היה טעים) הוגש בכמות גדולה מדי ונאלצנו להסיר בעצמנו חלק גדול ממנו. אם היה מוגש בכמות הגיונית, היינו נהנים הרבה יותר (אבל בכל זאת הייתה מנה דיי מוצלחת).
 
כנפיים - מדובר באחת ממנות הדגל של המסעדה ואני יכול להבין למה, רוטב עשיר וטעים וכנפיים עסיסיות שמבושלות כמו שצריך. אבל המנה הזאת מרגיזה אותי מאד, 45 ש"ח למנה הבינונית שכוללת 12 כנפיים. בפועל מדובר ב - 12 חצאי כנפיים, וסכום של 45 למנה שמכילה 6 כנפי עוף זה לקפוץ טיפה גבוה לדעתי (טעימה ככל שתהיה). בעייה נוספת עם המנה זה שהיא פשוט לא אסתטית ומוגשת בצורה שמתאימה לסניפים של בתי קפה מיושנים - פשוט ערימה של כנפיים מפוזרות ע"ג עלה חסה. 
 
למנות עיקריות הזמנו 2 סוגים של המבורגר ומנה של מדליוני פילה שהגשה עם 2 תוספות. בהתחלה רצינו להזמין מנה אחרת של פילה שאמורה להגיע עם תוספת של שפצלה, אך המלצרית כי המנה מוגשת עם סוג של פסטה קצרה והצליחה לשנות את דעתנו (יתכן והיא התכוונה לשפצלה, אבל היא הצליחה לבלבל אותנו ולכן בחרנו במנה אחרת).

מדליוני פילה בקר  - המנה הייתה נהדרת. בשר רך ועדין שבושל באופן מושלם. התוספות היו תפוח אדמה אפוי שהוגש בליווי שמנת, וסלט ירוק שהיה טרי ורענן אבל גם כאן נפלו למלכודת ה - "יותר מדי רוטב".
 
ביפבורגר -  הוזמן במידת עשייה M והגיע עשוי בצורה מושלמת (בניגוד לעשרות מקומות בארץ שמחפפים בנושא), הבשר היה מתובל באופן מושלם ונהננו מאד מהמנה.

ביפבורגר עם ריבת בצל, שום קונפי, גבינת צאן ורוטב יין אדום על סלט ארוגולה ובצל סגול -  מנה טעימה מאד שלצערי סבלה מכמה ליקויים בהכנה. השום קונפי היה קשה ונראה כי לא סיימו את תהליך ההכנה שלו, וגבינת הצאן לא נמסה והרגישה כאילו נזכרו לזרוק אותה מעל ההמבורגר ברגע האחרון. יחד עם זאת, שילוב הטעמים היה נהדר ומאד נהננו מהמנה. לצד המנה הוזמנה תוספת של צ'יפס שהייתה מעט מעט מאכזבת, הצ'יפס היה מהסוג הדק אבל הוא לא היה פריך במיוחד.
 
למנה אחרונה בחרנו בעוגת גבינה עם "פרי העונה". העוגה הייתה נהדרת, מתוקה בדיוק במידה הנכונה ואוורירית מאד. הבעייה הייתה דווקא במה שהוגדר כ - "פרי העונה"... מעל העוגה הונחו 3 פרוסות של תפוז שפשוט לא הרגיש קשור למנה בשום אופן ולא היינו מרגישים בחסרונו אם היה נעלם עוד בשלב ההכנה של המנה.
 
סיימנו עם 2 כוסות קפה (אספרסו ומקיאטו) שהיו סבירות, אך הקפה עצמו הרגיש מעט מימי לטעמי.
 
סה"כ האוכל היה סביר וכנראה שלא אסרב לחזור לשם. הנקודה השלילית של הערב הייתה דווקא בנושא השירות, מצאנו את עצמנו יושבים דקות ארוכות (גם עם סיום הראשונות וגם עם סיום העיקריות) עם צלחות מלוכלכות שאיש לא ניגש לפנות אותן עד שלא ביקשנו. גם על המנות המיוחדות שמענו רק לאחר שאנחנו העלנו את הנושא ושאלנו את המלצרית.