פורום ביקורת מסעדות
נושא: לה מיה קאסה - רמה"ש - חמישי בצהריים.  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 30/11/2014 | 12:37
7
454
רמה"ש היא לא בדיוק בירת הקולינריה של אזור המרכז, ולמרות מקומות יודעים יותר או פחות (עדנה \ רביבה וסיליה) ישנם עוד מספר מקומות נחמדים.
 
הגענו למקום בשעת צהריים והמסעדה הייתה ריקה לגמרי... אני מניח שלאדם שמגיע לשם בפעם הראשונה זה יכול להיות סימן רע, אבל לא כך הדבר. כבר יצא לי לבקר במקום כמה פעמים וכמעט תמיד המקום נראה ריק.
 
העסקית שמוצעת במקום מציעה עסקה דיי טובה - במחיר המנה העיקרית מקבלים שתייה קלה וגישה חופשית לבופה אנטיפסטי נהדר שכולל גם פוקאצ'ות חמות וטריות.
 
הבופה עשיר וכולל ביצוע טוב מאד של מגוון רחב של ירקות (פלפלים, גזר, חציל, בטטות, תפוחי אדמה וקישואים - כולם מבושלים באופן מושלם ולא מסמורטט למוות) סלט כרוב לבן מרענן ופוקאצ'ות חמימות וטריות. בביקורים הקודמים שלי במקום שמחתי לראות תחלופה גדולה מאד של ירקות שמהמטבח יצאו צלחות חדשות שהחליפו מספר פעמים את הצלחות הקיימות.
 
מבחינת מנות עיקריות לקחנו מנה אחת של פסטה ומנה אחת של פיצה:
  פיצה ונציה:  הפיצה הכילה מוצרלה, טונה, צ'ילי טרי, זיתים, צלפים ובצל סגול. למרות ריבוי התוספות הפיצה לא הרגישה עמוסה, כל אחת מהתוספות השתלבה באופן מושלם על התוספות האחרות ועם הרוטב שהיה טעים מאד. הבצק (מהסוג הדק יחסית) היה מושלם! פריך וטעים... מי שאחראי שם על התנור עושה עבודה נהדרת.
 
פפרדלה מדיטרנה:  את הפפרדלה אם אני זוכר נכון מיצרים במקום, כך או כך הפסטה בושלה באופן מדויק. הרוטב עצמו הכיל עגבניות, זיתים, פלפלים קלוייפ, צ'ילי ושום - הוא הוגש בכמות מתאימה מאד שאיפשרה גם לפסטה לבוא לידי ביטוי. הרוטב עצמו היה טעים מאד, הוספנו לו עוד טיפה צ'ילי גרוס בעצמו ואז הוא בכלל היה נהדר.
 
השירות עצמו מחוייך, נעים מקצועי ואדיב. ברגע שהמלצרית (היחידה במקום) הזדקקה לעזרה, מנהל המקום (שהוא גם זה שמכין את הפיצות) יצא וסייע לה.
 
החוויה הייתה טובה מאד, רק חבל לי לראות מקום כזה עם פוטנציאל אדיר עומד ריק (לדעתי אחת הסיבות היא פשוט מיקום רע וחוסר בחנייה).