פורום ביקורת מסעדות
נושא: עוד ביקורת פושרת על דיקסי...  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 07/12/2014 | 11:31
6
639
כשקראתי את שלל הביקורות הככה-ככה על הדיקסי לאחרונה קיוויתי להיות זו שתוכיח את כולם על טעותם...אז קיוויתי 
הזמנו מקום ביום שני, הגענו ביום חמישי ב-21:00. המקום הומה אדם ואותנו הושיבו (לבקשתי) בתא. מיד הביאו תפריטים וכמה דקות אחרי זה מגיעה המלצרית החיננית לקחת הזמנה.
חייבת לציין לטובה את השירות במהלך כל הערב - היה מהיר, יעיל ונעים!
למנה ראשונה הזמנו 8 כנפיים שהגיעו חיש מהר עם כל האינסטרומנטים הנלווים (מטליות לחות וכו') - אכזבה מספר 1 : הכנפיים לא היו קריספיות בכלל. הן היו קצת סמרטוטיות ומלאות שומן והאמת שזה עשה לי קצת בחילה...בדיעבד חבל שלא התלוננו וביקשנו להחליף מנה, אבל בעלי הפולני אכל בלי להתלונן למרות שגם הוא היה מאוכזב מאוד.
למנות עיקריות הוזמן אנטריקוט 350 ג' (הגבר) בתוספת תפ"א אפוי וירקות כלשהם ואני הזמנתי המבורגר 200 ג' בתוספת אמנטל ובייקון. ביקשתי את הבייקון שרוף והמלצרית רשמה את הבקשה. 
בינתיים לגמתי עוד קצת מהמוחיטו שהזמנתי (והיה לא רע, אבל לא ממש אלכוהולי לטעמי) ואז הגיעו מנות הבשר. כמובן שהבייקון שלי הגיע לא רק שלא שרוף, אפילו לא ממש מבושל (בלעעעעעע) אז לבקשתי לקחו את המנה שלי להחלפה.
הבחור התחיל בינתיים לאכול מהסטייק שלו שנראה ממש טוב!
ההמבורגר שלי חזר לאחר כמה דקות, בייקון שרוף למשעי, אבל החלק התחתון של הלחמניה, שבינתיים יש והמתין לבייקון, ספג מלא מיצים מהבשר ונהיה סמרטוטי משהו - לא המרקם הכי מרנין בפה, אבל לא משהו שמנע ממני לאכול.
ההמבורגר היה ממש טוב והתוספות הונחו עליו בנדיבות. תפוח האדמה שליווה את המנה היה ממש טעים ו"עם טעם מדורה" ולא נזקק לשמנת שהגיעה בצד.
קינוח לא רצינו...
כל הארוחה עלתה 304 ש"ח, מתוכם 200 ש"ח ששולמו בשובר של נופשונית שהיה לנו. מזל שזה היה המצב, כי אם הייתי צריכה לשלם את מחירה המלא של הארוחה כנראה שהייתי מתעצבנת. מאוד!
סורי דיקסי, כנראה שהגיע זמננו להפרד וחבל לי מאוד כי זו הייתה אחת המסעדות האהובות עליי בת"א, אבל 300 ש"ח על ארוחה חביבה מינוס אני יכולה לשלם בהמון מקומות אחרים...