פורום ביקורת מסעדות
נושא: משלוח מזה סושי  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 08/12/2014 | 12:39
6
548
אז אתמול באופן חריג יצא שאני ובן-הזוג היינו שנינו בבית כדי לאכול יחד ארוחת ערב. החלטנו שנזמין סושי ואחרי קצת התלבטות החלטנו להשקיע קצת מעבר לקומבינציות שיוצא לו לאכול בתקציב מוגבל בעבודה ולהזמין משהו (שאמור להיות) קצת מוצלח יותר. זכרתי שהיו פה ביקורות חיוביות על זה סושי אז בחרתי בהם - טיפה יקר יותר מהמקומות הזולים יותר שמהם לרוב מזמינים בעבודה של בן-הזוג, אבל קיוויתי שהתמורה תהיה מוצלחת יותר. 
 
הזמנו שתי קומבינציות Natural blue (שכוללת 16 יח' Inside-out עם כמה מילויים שונים, ניגירי סלמון וניגירי טונה וגם מרק מיסו או חמוצים יפניים לבחירה) ואינארי עם סלמון, טונה ואבוקדו. 
 
זמני המשלוחים שהמסעדה מתחייבת להם הם ארוכים יחסית - עד תשעים דקות. בפועל לקח להם אפילו כמה דקות יותר (ואמנם השליח התעכב בדרך אבל זו הייתה טעות של כמה דקות לכל היותר אז כנראה שבכל מקרה המשלוח יצא די מאוחר אחרי ההזמנה). 
מבחינת האוכל: ממרק המיסו לא טעמתי, הסלט היה סתמי ודי מיותר אז השארתי אותו בצד. האינארי היה נחמד ולא מעבר - עד כמה שאני יודעת אין אף מקום שמכין את הכיסונים בעצמו אז בכל מקום יש לאינארי בערך אותו טעם. הסושי היה בעייתי: קודם כל הרולים היו קצת מעוכים, בחלקם היה יותר מדי אורז והם נטו קצת להתפרק. מה שיותר הפריע לי - רוב האורז בקומבינציה שלי היה חם - לא לוהט, אבל היה ברור שהוא הוכן לא מזמן ולא הספיק להתקרר לפני שהשתמשו בו. גם התיבול היה מעט מוגזם לטעמי (קצת מתקתק מדי). הדגים היו סבירים, אם כי אחד המילויים (ספייסי סלמון ואבוקדו) היה מוזר ולא ממש טעים. גם השאר לא היה מאוד מוצלח אבל גם לא רע. 
לסיכום - בהחלט לא סושי רע יותר ממה שמקבלים במקומות אחרים בארץ, אבל מה שאנחנו קיבלנו גם לא היה טוב יותר ממה שמציעות הסושיות הזולות יותר. אני לא יודעת אם זה משהו חד-פעמי או שסתם ציפיתי למשהו איכותי יותר אבל לא נראה לי שאמהר להזמין מהם שוב.