פורום ביקורת מסעדות
נושא: ביקורת בכורה- טאיזו   לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 10/12/2014 | 20:07
2
880
על טאיזו שמעתי הרבה ביקורות- חלקן חיוביות וחלקן פחות, ולכן הגעתי בלי ציפיות מיוחדות. המסעדה מעוצבת יפה, ונחמד לשבת בה. יש חניון בבניין בעלות של 10 ש"ח ללקוחות המסעדה. היינו חמישה סועדים, ובחרנו לחלוק את המנות. מכיוון שרוב המנות בתפריט (לפחות אלו שאנחנו הזמנו) מגיעות ביחידות (ביסים קטנים ) ביקשנו שמכל מנה יגיעו 5 יחידות, כך שכולנו נוכל לטעום וכך היה.
 
אז מה היה לנו? 
לפתיחה - קיבלנו קעריות קטנות עם חמוצים דקיקים וטעימים  בנוסף הזמנו לחמניות מאודות שמגיעות עם רוטב צ'אטני וחצילים שרופים- שמעתי הרבה על הלחמניות המדוברות, האמת? חביב ולא יותר, הרגיש כמו סוג של חלה קצת לא אפויה, אבל לפחות זה הרגיע את הרעב עד שהמנות התחילו לזרום. 
 
משם התחילו לצאת המנות- ייאמר לזכותם שהמנות יצאו בסדר מעולה, עם מרווחים סבירים בין מנה למנה, לא הפצציו אותנו עם כל המנות בבת אחת כמו שבדרך כלל קורה במסעדות היום, כך שהיה זמן לאכול ולהנות מכל מנה.
  טרטר טאיזו - קונוס אורז פריך, עם טרטר דג, קציפת סויה, וביצי דגים- מנת ביס, קטנה ונחמדה. 
  נתחי סלמון - תחילה רצינו להזמין את הסשימי סלמון, אך המלצר המליץ יותר על המנה הזו. הגיעו נתחים של סלמון באיכות טובה, טריים וטעימים, עם ערמוני מים (פעם ראשונה שטעמתי, הזכיר לי קצת שקדים לא קלויים), בנוסף היו במנה כל מיני עלים, ועם טבילה קטנה בסויה זאת הייתה מנה נחמדה וקלילה.
  הר גאו שרימפס - כיסונים קטנים (מאוד) במילוי שרימפס, היה טעים, אבל לא מלהיב. קשה קצת להרגיש טעמים שהכיסון כ"כ קטן 
  דאמפלינג שנחניזי - דאמפלינג במילוי לחי עגל, הדאמפלינג מגיעים בתוך כף סינית, ההוראה מהמלצר הייתה לקחת ביס קטן מהכיסון ולאחר מכן לשתות את המרק שבתוך הכף, בפועל לא היה בפנים מרק, אולי כמה טיפות של נוזל, אבל מנה טעימה מאוד.
  ברווז שלוש כוסות - טוב זאת הייתה ה-מנה המושלמת של הערב! אין דרך אחרת להגדיר אותה, טעימה בטירוף! לחמניות מאודות (הפעם מעולות) ובפנים ברווז שהרגיש שבושל זמן רב, עם רוטב ברביקיו טעים וחמוצים. בהחלט מנה שאסור לפספס!
 נמס - סוג של אגרולים במילוי פרגית קצוצה. מגלגלים את הנמס בתוך עלה של חסה, ולאחר מכן טובלים ברוטב- גם זו מנה מעולה, הנמס קריספי מאוד והשילוב עם החסה מושלם.
  הר גרו סקאלופ - שוב כיסונים קטנים וחמודים, במילוי סקאלופ עם רוטב של קוקוס וכורכום, מנה חביבה.
 
בשלב הזה כבר היינו מלאים-אך לא מפוצצים, והזמנו שני קינוחים שהיו גדולים ומספקים: מלבי קוקוס, וקינוח שוקולד כלשהו- המלבי לא כל כך היה לטעמי, היה בו משהו חריף  אך סועדים אחרים בשולחן אהבו. הקינוח שוקולד היה טעים ואחלה סיום לארוחה.
השירות היה נחמד, מנומס, ולא מעיק. לא ניסו לדחוף לנו מנות בכוח, כמו שקורה בדרך כלל.
לסיכום: הייתה ארוחה מוצלחת, חומרי גלם טריים ואיכותיים, ומרגישים שיש כאן הקפדה ודיוק בכל מנה. ציפיתי לטעמים חזקים ודומיננטים, ודווקא הופתעתי לקבל ברוב המנות טעמים עדינים, ובגדול האוכל קליל ולא כבד, וכיף לאכול ארוחה כזאת מדי פעם 
החשבון יצא בסביבות ה-1000 ש"ח כולל טיפ.
נחזור בטוח בשביל הלחמניות ברווז!