פורום ביקורת מסעדות
נושא: עזורה, סליחה אבל זה לא טעים (ואני מאד עדין כאן)  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 26/12/2014 | 00:05
12
781
מחניודה או עזורה, מחניודה או עזורה. במחניודה היינו, מאד אהבנו. אבל מפונפן ויוקרתי מדי ויקר, ולמה לא להיות אותנטי. זכרתי שבפורום הזה מאד אוהבים את עזורה, אז הלכנו לעזורה.
איזו טעות.
 
מה נלקח? מנת טעימות ב-120 שקל (כ"א לשני סועדים, כלומר 240 בסך הכל).
 
זה דווקא התחיל טוב. החומוס שלהם באמת טוב, קטיפתי, טחינתי, מלא טעם, טעים. גם החציל במיונז (ושמן זית) מהטובים בסוגו, פיקנטי ומצוין. הטחינה לעומתה סתמית נורא, גם לא טעימה כמו שטחינה אמורה להיות וגם סמיכה מדי. אז אם כבר סמיכה, למה אין שם יותר טחינה גולמית? לאלוהי עזורה הפתרונים. לא טוב. גם הפיתות לא משהו, סתם. בנוסף, שני כדורי פלאפל עם טעם ירוק וטוב מאד, אבל עם פציחות בינונית (פלאפל אצלי  = פציחות * טעם. במקרה הזה 5*8, נניח.).
 
המשיך סביר, שלוש קובות, חמוסטה, סלק ועוד אחת חצי חמוצה וירוקה. פה תכל'ס התחילה הבעיה למרות שהיה סביר. היינו צריכים לדעת. קיבלנו קובה אחת מכל סוג. בשלושתן הסולת היתה רכה וטעימה, המילוי דליל ובינוני, והמרק.. אחד חמוץ, אחד קצת מתוק, אחד באמצע, ושלושתם סתם.
 
עד פה בסדר, המנות העיקריות היו הנפילה האמיתית. כל כך חבל.
 
הנה העניין - בעזורה יודעים בעיקר לבשל עם המון שמן וזה מאד בולט. זה נראה מגעיל, זה שומני ודוחה ומגעיל. הם משתמשים בבשר נחות עם המון עגבניות וכאמור ,המון שמן.
מה ניתן?
סופריטו - לכאורה מנת הדגל. למעשה המון שמן, הבשר דווקא רך, אבל הרבה יותר מדי מלוח, כאילו שמנסים להסתיר משהו. 
וכאמור, בעיקר המון שמן.
 
קימה - סוג של קבבים. איכס. גם שוחה בשמן, וגם קבבים פשוט לא טובים. בשר נחות, הכל דחוס ואין שום אווריריות, גועל נפש. כנראה השפל של הארוחה כולה.
 
מוסקה - איכס*2. הטעם הקינמוני \ בהרטי טוב. העובדה שהבשר הקצוץ נחות ושהכל שחה בשמן, הרבה פחות טוב.
 
סלט עגבניות וכוסברה - סתמי ומטה. זה שאכלתי בתחילת השבוע בהדסון טוב בהרבה וחבל, כי כמה קשה כבר לעשות סלט עגבניות עם כוסברה.
מג'דרה - סבירה, מג'דרה. אנעארף.
 
יצאנו גם בתחושת גועל מכל השמן, וגם בתחושת החמצה מזה שלא בילינו שוב במחניודה.