פורום ביקורת מסעדות
נושא: ביקורת: מסעדה בסן-פרנסיסקו Atelier Crenn  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 27/12/2014 | 23:17
10
422
זו ביקורת על ארוחה מלפני בערך חצי שנה. כבר מזמן חשבתי לכתוב איזו ביקורת על המסעדה, אבל לא יצא לי לעשות זאת קודם.
 
קודם כל, אציין שעד אז לא ממש יצא לי לפקוד מסעדות מישלן. אני מאד אוהב מסעדות טובות, אבל בתור סטודנט עד לא מזמן, מעולם לא הוצאתי סכומים כאלו על מסעדה. אלא שהפעם, אחרי כמה ארועים סוערים שעברו עלי בחיים שלי, חברה טובה הגיעה לביקור מנ"י, וכחובבת מסעדות גם היא, הציעה להזמין אותי למסעדה. לאחר שרמזה לי בעדינות שהכוונה שלה היא למסעדת מישלן (ופסלה כמה מההצעות היותר זולות שהעלתי), הלכתי ובדקתי וקראתי ביקורות על המסעדות עטורות הכוכבים שבעיר.
 
בסופו של דבר, אחרי קריאה של הרבה ביקורות ובלוגים של אוכל, החלטתי ללכת על מסעדה בשם Atelier Crenn. בעלת המסעדה היא השפית (האישה) הראשונה בארה"ב שקיבלה שני כוכבי מישלן. בהתחלה, היו לי כמה חששות מהמקום. קודם כל, חששתי שהמקום יהיה יומרני ופלצני, סוג של אייל שני על סטרואידים. המסעדה מציעה אך ורק ארוחת טעימות, ובמקום תפריט יש שיר, כשכל שורה בשיר (לדוגמה "החורף הגיע ואיתו משב רוח רענן"), זה בעצם תיאור של מנה. שנית, קראתי גם כמה ביקורות שליליות, ובולטת במיוחד היתה ביקורת של מבקר מסעדות נחשב בעיר שביקר במסעדה בתחילת דרכה ודי קטל את המקום.
 
אבל מה שהכריע את הכף היה ביקורות עדכניות של אנשים שאכלו בהרבה מסעדות עטורות כוכבי מישלן, וכתבו שנהנה שם יותר מאשר במכבסה הצרפתית המפורסמת. ובכלל, מכל הביקורות קיבלתי את הרושם שמדובר במסעדה עם אוכל יצירתי ומיוחד, ולא סתם עוד מסעדה עם כוכבים.
 
(המשך עם תיאור הארוחה בהודעה הבאה)