פורום ביקורת מסעדות
נושא: בראנץ' בקלארו בשישי, קוקיז בשבת  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 28/12/2014 | 14:54
1
397
ביום שישי הגענו לקלארו בסביבות רבע ל-1.
ישבנו על הבר (שהיה מאוייש ע"י ברמנית אחת, דבר שגרם לשירות להיות איטי גם כשמחצית הבר היה ריק) והתלבטנו מה להזמין מתפריט הבוקר, שבשעה זו כבר לא כולל את המגש הזוגי שנראה כמו אופציה מעניינת.
בסוף הזמנתי שקשוקה פירות ים. הכנת השקשוקה נעשית בנפרד מהכנת פירות הים ורק כשהשקשוקה מוכנה פירות הים המוכנים מונחים מעליה, שזה לדעתי קצת מאבד מעניין הטעם המעניין שהיה יכול להיות לשקשוקה. פירות הים כללו קלמארי סגול ושרימפס. שניהם טריים ולא מהקפאה. דווקא השקשוקה הייתה מאוד מוצלחת בפני עצמה בגלל תיבול נכון של תבשיל העגבניות. 3 ביצים היו במנה, במצב צבירה סבבה, שעוד לפני שהופך לקשה, אך לא נוזלי לגמריי. פירות הים לעומת זאת היו אובר קוקד וקצת ביאסו.
החברה הזמינה פולנטה עם אספרגוס, ביצה עלומה והולנדייז. וידאנו בנוגע לפולנטה איך היא מגיעה ונאמר לנו שהיא נעשת מקמח תירס ולא מתירס טרי. לא בעיה מבחינתנו, אבל אמרו שייקח 10 דקות עד שיהיה מוכן (בפועל יותר, אבל לא נורא, בנתיים היא עזרה לי לאכול מהשקשוקה). כשהמנה הגיעה, היא הייתה עמוסה ברוטב "הולנדייז" לא קלאסי ומאוד חומצי בטעמו. החברה התבאסה וניסתה להוריד כמה שיותר מהרוטב לצלחת אחרת והברמנית שאלה באותו רגע אם הכל בסדר, כשהסברנו לה שהרוטב חמוץ מידיי, הברמנית ניהלה איתנו דיון ארוך מהראוי וטענה שהיא הדגישה שמדובר בהולנדייז לימוני (לא קרה, אבל גם לו הייתה אומרת, יש הבדל בין לימוני לחומצי). לבסוף הסכימה להחליף לנו את המנה וכיוון שלא היו מוכנים להגיש את המנה ללא הרוטב (מילא - הוראות של השף שלא מוכן לשנות את הרכב המנה) החלפנו למנה של טוסט עם אמנטל ושינקן (או משהו בסגנון, לא התמקדדתי מידיי) מדובר במנה דיי קטנה יחסית לטוסט, שמחוזקת בציפוי קראנצ'י בדמות שברי קונרפלקס שמוצמדים לטוסט כנראה תוך טיגון בחמאה. החברה נהנתה, אני חושב שזו מנה קצת משעממת.
בנוסף הזמנתי קוקטייל שלא היה רשום בתפריט והברמנית הציעה לי אותו, שבבסיסו אפרול ופסיפלורה טרייה (בדרך כלל נמנע מפסיפלורה, אבל זרמתי). היה קוקטטיל מריר-חמצמץ וטעים, אבל עם מראה קצת מרתיע.
בסופו של דבר יצאנו עם חשבון של 183 שקלים (שכלל גם אמריקנו אחד בנוסף למתואר). לא הכי מוצדקים מבחינתי, אבל יום אחד אתן צ'אנס נוסף.
 
ביום שבת בצהריים שברתי את השיא האישי שלי באכילת הצ'ולנטשל אמא (ועוד לצד כמה כפות של ממליגה). בערב אחרי סרט (ההוביט, לא מלהיב במיוחד) החברה התעקשה ללכת cookeez. היה תור שאומנם גלש לרחוב, אבל לא ארוך כמו שראינו בשעות ערב מאוחרות יותר בעבר. קונספא נחמד... כמו של טל בייגלס רק שבמקום איזה בייגל בוחרים בסוג העוגיות שרוצים שירכיבו את הקוקילידה (אפשר לשלב שני סוגים שונים) ובוחרים גלידה שתהיה במרכז הסדנוויץ מבין מבחר לא גדול ודיי חיוור. הלכתי על "קרמלח" שדווקא היה מוצלח (האוראו של החברה היה קצת סתמי). 18 שקלים למנה של דיי הרבה גלידה ושי עוגיות טובות זה לא מחיר מוגזם בהתחשב במנות גלידה אחרות בעיר, אבל אישית אני מעדיף כבר לאכול בגלידריה יותר איכותית כמו אניטה או לג'נדה (שגם נמצאת בסמוך)