פורום ביקורת מסעדות
נושא: האחים - אבן גבירול. ככה כזה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 29/12/2014 | 12:12
2
368
נתחיל במה שבאמת טוב - יופי של שירות. מלצרית אחת עיקרית, ועוד כמה נלווים. כולם מאד קשובים ונחמדים ויפים ולא מטרידים ונעימים ובאופן כללי מצדיקים כל שקל מה 14 אחוז טיפ (נראה לי, עיגלנו בעיקר) שהם קיבלו. ואולי אפילו היו יכולים לקבל עוד. גם המקום עצמו מאד יפה, וידע למצב את עצמו בדיוק כשיפודיה המשודרגת. אישית, הייתי שמח לו מבחר הבירות היה קצת גדול יותר מהשלושה או ארבעה, אבל שיהיה.
 
האוכל - לא יודע.. יותר משוכלל משיפודיה עממית, לא בטוח בכלל שיותר טוב.
בעיקרון הזמנו שלוש עיקריות, כשאת כל עיקרית בעסקית מלווים במנת העיקרית גם שתי מנות קטנות (ואכן די קטנות אולי אפילו מדי) נלוות. ברמה כזאת או אחרת. חוץ מזה גם הוספנו עוד קטנה שממש קרצה לי.
חומוס - פתח את הסיפור וגם הופיע כמסבחה בין שש הקטנות הנלוות. לא רע, לא טוב. לא הייתי משלם עליו בחיים בחומוסיה אבל יותר טוב מ"צבר".
ממה שזכור לי מהקטנות
פלפלים חריפים בגריל - מצוינים.
קישואים חיים עם יוגורט - לא טעים. הקישוא היה קצת חי לי.
מסבחה - ע"ע חומוס
חציל קלוי - סביר ממה שזכור לי, לא הרבה יותר
טבולה - מהטובה בסוגה, טרייה ונעימה.
לא זוכר מה היתה השישית, אבל חוץ מזה הוזמן גם תירס בגריל עם פטה וקצת חריף ועם ליים בצד. האמת היא שזה מאד קרץ לי וזה אכן היה טעים, אבל לא טעים ברמות של תירס ישר מהגריל שאכלתי בכל מיני מקומות החל באמריקה וכלה באילת. ולמעשה, כשחושבים על זה, קצת מאכזב ביחס לפוטנציאל.
 
עיקריות: גם לא רעות, אבל שום דבר לכתוב עליו הביתה, אם להיות הוגנים.
אני אכלתי סינייה טלה שהיתה פחות חריפה משביקשתי, וגם הטחינה למעלה קצת התייבשה (או היתה מוקרמת כהגדרתם, לא יודע מה זה אומר), היו שם גם שקדים באופן נדיב. מנה סבירה, מפוצצת לגמרי, נדיבה אבל לא באמת טעימה במיוחד.
צלעות הבייבי באק שהוזמנו, נטעמו אף הן על ידי והיו יבשות לטעמי לגמרי. חבל, כי צלעות חזיר זה דבר שיכול להיות מקסים בדיינר האמריקאי המתאים.
שיפודי פרגית לא נטעמו על ידי אך דווחו כלא טעימות במיוחד, שיפוד קבב כן נטעם על ידי והיה סביר, אבל בהחלט אכלתי טוב ממנו בלא מעט שיפודיות.
לווה גם קוקטייל ערק בקנקן שהוזמן, ודווח כטעים למרות שלא ניסיתי.
 
קיבלנו גם קפה שחור קטן וטעים על חשבון הבית.
 
בקיצור, שירות קרוב לשלמות, אוכל בינוני לגמרי. 360 שקל הם VFM סביר בסך הכל לעובדה שהתפוצצנו והיה אפילו אלכוהול, ולאור העובדה שהישיבה במקום פשוט נוחה ומזמינה בניגוד לשיפודיות עממיות בהן אולי האוכל טוב יותר (אולי אפילו בהרבה לפעמים) אבל הישיבה פחות מקסימה.
ככה נראית בינוניות מזמינה. זה לא רע, זה מזמין, אבל זו בינוניות.