פורום ביקורת מסעדות
נושא: המזללה - חזרתי לספר  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 30/12/2014 | 18:25
1
765
היינו שם בחמישי בערב, ישבנו על הבר (לא הצלחנו להזמין מקומות אחרים). ההרכב היה מצומצם: צמחונית (אוכלת דגים) וטבעוני. 
תובנה ראשונה: בתפריט אין אף מנה טבעונית, והמנות הצמחוניות היחידות (ללא בשר או פירות ים) הן מנות הלחם (!). כששואלים, מתברר שיש עוד שתי מנות טבעוניות (אחת חמה, השניה קינוח) אבל לא כותבים אותן בתפריט. בהתחשב בכך שהתפריט הוא דף מודפס, שמן הסתם משתנה לפי ההיצע, לא מדובר בטעות סופר או השמטה לא מכוונת. התובנה שלנו: מישהו שם מתבייש בהיצע הטבעוני (גם בצמחוני, לצורך הענין). דצמבר 2014, מרכז ת"א. לנו זה לא מובן. 
המנות שהוזמנו: טרטר חורף - שזה מעין סלט קר עם הרבה מרכיבים שביניהם קינואה אדומה, טפיוקה והרבה כוסברה, ועליו טרטר דג ים וביצה כבושה. שני האחרונים הושמטו לבקשת הטבעוני, שאהב מאוד את הסלט הנותר והיה מרוצה. באופן מוזר, דג הים באותו היום היה דווקא סלמון. שהוא באמת דג שחי בים, לפעמים, אבל לא בדיוק האסוציאציה הראשונה שלי לדג ים. בכל מקרה, לא טעמנו אותו. 
סלט קלאמרי - מנה קרה שכוללת ירקות, טורטיות פריכות, כל מיני רטבים וקלאמרי, והמון כוסברה. מצוינת - עושר טעמים ומרקמים, כמות נדיבה. אחלה. 
המנה החמה שחלקנו היתה המנה הטבעונית שלא מופיעה בתפריט - זה היה קרם חצילים עם עגבניות שרי צרובות ושעועית לימה מטוגנת ופריכה, ו... המון כוסברה. מנה מצוינת שגרמה לנו אושר. באמת שאפו לשף. 
תובנה שניה: אם קשה לכם עם כוסברה, זו לא המסעדה בשבילכם. 
קינוחים: מרק אקזוטי (לא בתפריט) - מרק קר של מי קוקוס עם פירות, טעים. וברולה שוקולד. גם טעים. רק מה, אף אחת מהמנות האלו לא נגמרה, למרות שמדובר בזוג לקקנים מושבע. המנות היו טעימות, אבל בינוניות מאוד ולגמרי לא בליגה של המנות האחרות. 
השירות היה טוב ולא מעיק, המוסיקה היתה טובה אבל המקום קצת רועש למרות ההשקעה בחיפוי אקוסטי. התמחור היה צפוי, בערך: טרטר חורף - 88 ש"ח שנגבו במלואם למרות הוצאת הדג והביצה הכבושה, סלט קלאמרי - 89 ש"ח, וקרם החצילים תומחר בחשבון כ"פסטה סיציליאנה" - 81 ש"ח. כבר אמרנו שמישהו מתבייש במנות הטבעוניות? לחם מחמצת - 24 ש"ח, קינוחים - 45 ש"ח כ"א (יקר לתמורה). היו גם קוקטיילים טובים וקאווה ממש לא טעימה (שלמרות שחציה הושאר בכוס, אף אחד לא שם לב). 
תובנה שלישית, שהיא סוג של שורה תחתונה: היה טעים, אבל הVFM לא משהו בכלל. אם אתם צמחונים או טבעונים, חפשו מסעדה אחרת - יש לכם מה לאכול פה, אבל זה קצת לא נעים להרגיש כמו הדודה שמישהו מנסה להסתיר בכח. 
תודה על ההמלצות, ושנה אזרחית מצוינת!