פורום ביקורת מסעדות
נושא: מו ומו- האנטריקוט זוכה בגביע  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 03/01/2015 | 11:02
11
933
לדיווח המלא בבלוג פה גדול: מו ומו
 
מו ומו הרצל 177, רחובות טל. 08-9462690. לא כשר 
 
מו ומו היא מסעדת בשרים ותיקה. היא שוכנת ברחובה הראשי של רחובות, רחוב הרצל.
עיצוב המסעדה נעים וחמים. התאורה מעומעמת, אריחי הרצפה הינם בצבעי שחור לבן (דמקה), והעיצוב כולל עמודים גבוהים, קירות אבן וקשתות. ישנם מספר חללים למסעדה- אחד מרכזי וגדול ועוד כמה חללים קטנים יותר. יש גם מרפסת חיצונית (בתמונה). האווירה טובה, למעט התקרה החשופה, שנראה כאילו מישהו שכח להשלים את בנייתה. אבל אם לא מסתכלים למעלה- הכל בסדר. 
המסעדה היתה מלאה כשהגענו, בערב שבת. יש לשים לב שהמסעדה פתוחה בימי שני עד שישי בלבד. בימי שבת וראשון היא סגורה. 
 
אז מה הזמנו:
 
פתיח
 
  • בפתיחה קיבלנו לחמניות על חשבון הבית. אלה היו לחמניות שמנמות, רכות וטעימות מאוד. לחמניות מושקעות במיוחד עם שמן זית ובלסמי. השתדלנו לא להתמלא יותר מדי מהן. 
 
ראשונה
 
  • סלט קישואים: קישואים, צנונית, לימון כבוש ,שקדים וגבינת פרמזן על לבנה (42 שקל): היה זה סלט טרי, עשיר, שהקרין רעננות, אך הוא תובל בלימון בצורה אגרסיבית מדי, ויחד עם הלבנה, הטעם הדומיננטי בו היה חמוץ. בהתחלה זה טעים, אחר כך החמיצות משתלטת וזה כבר יותר מדי.
 
אבל לא באמת הגענו לאכול סלט
 
עיקריות:
 
  • תבשיל קדירה (132 שקל): התבשיל היה מוצלח וטעים. המחיר היה נראה לי גבוה ממבט ראשון, אבל כשקיבלנו את המנה, היה שם המון בשר, בשר רך ומצוין, בעלי עומק טעמים נפלא. בצד הוגש פירה חלבי טעים, ויחד עם הרוטב של התבשיל הוא היה עוד יותר טעים. התבשיל כלל ירקות שורש טחונים (בצל, גזר ועוד). לטעמי, תוספת ירקות שאינם טחונים (בצל, גזר) היתה עוד יותר משפרת את המנה, אך זו היתה מנה מצוינת.
 
  • סטייק אנטריקוט 400 גרם (142 שקל)- נרגש ודרוך ניגשתי לבצוע את הסטייק. האם הוא יעמוד בציפיות? האם הוא יהיה מדהים כמו שדובר עליו? אז התשובה כן. הסטייק היה אדיר. טעם עמוק, עשיר במיצי הבשר. חוסל עד תום.
 
שורה תחתונה: כל המוסיף גורע. בשר מעולה. לבוא רעבים