פורום ביקורת מסעדות
נושא: טקסס- או כיצד ניצלנו מקלישאת החמין בשבת הזו  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 03/01/2015 | 17:55
3
798
לכאורה- שבת בה מתבקש לשקוד על יישום כל ארסנל תבשילי החורף שהיו לנו בקיו. מה לעשות, וביו רביעי הגיע אימייל המבשר על ביקור של בן משפחה צעיר ואהוב שחי בחו"ל, ועלי נחתה המשימה לארח לבראנץ'? החלטנו לחרף נפשנו, ולצאת לאכול עם הבנות ואיתו בחוץ. סוג של ליקוי מאורות. בשישי בצהרים נזכרתי שמוטב להזמין מקומות, וכבר לא היו מוכנים לקבל אותנו בדלאל ובסרוויסריה (מזלם, צערנו)
ואכן, בפרומו שערכנו בסיציליאנית בשישי אחה"צ, התנהגה תופת באופן מחפיר (מי שמתדלק ילדיו בסוכר, שלא יתפלא וגו'). לאחר ריענון הוראות הפתיחה באש, ולאחר שהטף זכה הבוקר לטיפול כולל (שנת בוקר ארוכה מהרגיל, ארוחה קטנה בבית, פריקת אנרגיות בגינה ואף מילה על חובות שיעורי הבית בתורה. פעם בשנה גם לה מותר להטיל עלינו אימה- ולא ההפך), הגענו בדיוק בחצות היום לטקסס. מקום חדש, עוד לא מכירים אותנו, מה יכול להיות רע? אפילו "ישבנו בספה" כמו שתופת ביקשה (הצטופפתי בין הבנות, ולא כי הן גדולות גוף.)
השירות היה יחסית מהיר ואדיב מאד, בעיקר מכיוון שהיינו כמעט לבדנו במסעדה.
לילדים מציעה המסעדה קורנדוג'ס (2 יחידות, נראות יחסית דשנות, ולדעתי לא עשויות מנקנקיות סטנדרט אלא משהו טיפי יותר מושקע), צלוחית מק-אנד-ציז (הילדות טעמו ולא אהבו. אני אהבתי מאד, אבל מוטב שלא אגע), ותלולית קטנה של מלפפונים חמוצים מתקתקים בסגנון אמריקאי, שהמכלועות דחפו מעל פניהן בתיעוב, ומיד עברו לחזקתי. סיכום שלהן- מקום נחמד, ולמה לא הרשו לנו להזמין קולה?
לשלושתנו, המבוגרים בגילם, הזמנו מיקס של שלושה סוגי מעושן- שורטריבס, עוף מפורק (האורח מברלין בחר), ובריסקט, שהמלצרית דיחפרה ממש ממש ממש חזק. אבל ממש. אין מה לומר, הבשרים היו מעולים שבמעולים, אפילו העוף. חסר לי מעט ביאור לגבי הרטבים הלא מסומנים שמונחים על השולחן, אבל הסתדרנו, שהרי אנחנו חזירונים עצמאיים במיוחד.
לצדם בחרנו ירקות מעושנים (ארבעה פרחי כרובית מבושלים טיפה פחות מדי, ארבעה וודג'ס של תפ"א באיזשהו תיבול ופרוסת חציל. קר. לא טעים.) תפ"א אפוי שנבחר כי המלצרית המליצה מאד (סתמי) ותבשיל שעועית אלוהי, ולא סנטימטר פחות ממנו. הגיע גם לחם תירס מצוין, לחובבי הז'אנר.
לסיכום----
מנות נאות בכמות, ביצוע מעולה של המעשנה, בתוספות כדאי להתמקד בדברים היותר אותנטיים (שעועית ותירס כן. ירקות ותפ"א-לא).
וכמובן-----
לא להגיע כשעמוס. המלצריות בעלות נטיה להתברבר כשהמסעדה מלאה (ביקשתי סיור לגריל, אני עוד מחכה)
370 ש"ח כולל שתיה קלה ולא כולל שירות לחמישה אנשים. לא יקר כלל.