פורום ביקורת מסעדות
נושא: אייל מיכאלי – מושב ניר בנים  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 06/01/2015 | 02:48
532
אייל מיכאלי – מושב ניר בנים
 
לממליצי הפורום על מקום זה.
 
 כך מצאנו עצמנו בשישי בבוקר, אני וחברתי, מתמרנות חניה בשטח הקטנטן והמעט בוצי שליד בית הקפה.
 
לשמחתי הרבה התקשרתי ערב לפני וכך גיליתי שיש להזמין מקום לשישי בבוקר. בהגיענו (09:30) המקום הומה ואנחנו מושבות על המרפסת = בית הקפה, כאשר בעצם מדובר במרפסת מקורה באוהל פלסטיק ללא שום אמצעי חימום . היה לנו קר משך כל השהות. זה היה הדבר היחיד שגרע מהמקום. מקווה שזה ישתנה.
 
קיבלנו תפריטים והסבר מהמלצרית ובסוף הלכנו על א. בוקר זוגית (128) בה ניתן ללכת על החביתה הסטנדרטית או לקחת משהו מהאפשרויות הנוספות בתפריט, אז כאפשרות נוספת בחרנו בקלצונה פטריות ופיקורינו וביצי עין (מנה אחת לשתינו) עם שבבי פרמזן ופטריות טריות.
 
לשולחן הגיע דלי מתכת כתום עם פרוסות לחם שונות (כשלושה סוגים, כולם היו טעימים, עם קרום קשה ותוך רך, חלקו דחוס, ממש טוב). הדלי היה מונח על צלחת גדולה במרכזן של פנכות שהכילו גבינות (שמנת ולְבנה  עם שבבים לא מזוהים של משהו - הימרנו על בצל מטוגן או ארטישוק), אבוקדו, סלסה טעימה ועשירה בשום, קוביית חמאה קטנה, ריבה, פסטו, טחינה וזיתים.
 
הקלצונה הגיעה עם עוד פנכת פסטו וזיתים. הבצק היה נפלא, אך המלית בעיני שתינו הייתה אנמית בטעמה ולא מורגשת.

ביצי העין נעשו כל אחד לחוד ברינגים, טוגנו בחמאה והיו מאוד אסטטיות בשל השימוש ברינג. שיטה זו גם הקלה על שתינו לחלוק ביצה לכל אחת ללא סכנת קריעת החלמון  .

בצד הגיעו שתי קעריות סלט אישי קצוץ דק שהיו טריים וטעימים ותוספת הנענע בהם הוסיפה המון ומיץ אשכוליות אדומות.

לשתייה חמה לקחנו שתינו הפוך וקינוח מסקרפונה וניל ושערות קדאיף. בזמן שלגמתי מהקפה, משהו זרם אל פי ודבק ללשוני. חשבתי שזה קרום החלב (יאך. שונאת קרום חלב )! אך הופתעתי לגלות עלעל נענע. זה הבהיל אותי שמא הספלים לא נשטפו היטב אך המלצרית ציינהה שהנענע נמצאת בעמדת הכנת השתייה וכנראה נשרה לספל מבלי ששמו לב. הביאו לי חדש.

 קרם המסקרפונה היה תלולית מנוקדת בוניל, כבדת מרקם ועשירה בפה שקושטה בפרוסות תותים  טריים ושיערות קדאיף והייתה טעימה מאוד.
 
בית הקפה מקדם צרכנות מקומית ועל השולחן היה שמ"ז עם עלון באם מישהו מעוניין לרכוש הביתה. בכניסה לבית הקפה היה שולחן עם רקפות ושולחן עם שקיות אבוקדו, בשתיהן צנצנת עם חור במכסה לשם משלשלים את הכסף ולוקחים עצמאית. שיתוף פעולה מקסים!
 
קבענו להיפגש שם בעוד חודשיים שוב . מקווה שיפתרו את עניין הקור.
 
אז... תודה על ההמלצה וגם אני ממליצה !
 
אגב, המקום מתפקד כבית קפה רק בימי חמישי ושישי וניתן להזמין בטלפון ולבוא לקחת.
 
אייל מיכאלי – מושב ניר בנים, 08-8583031