פורום ביקורת מסעדות
נושא: לינה   לצפיה בהודעה המקורית מלון קראון פלאזה סיטי סנטר במגדל המרובע בעזריאלי
תאריך: 06/01/2015 | 02:55
1
580
לינה מלון קראון פלאזה סיטי סנטר במגדל המרובע בעזריאלי
 
רכשתי לנו (כמתנת יומולדת ) שני כרטיסים להופעת צהריים של שלמה ארצי בהיכל התרבות בת"א (אחלה רעיון הופעות צהריים בשישי) בנוסף, קיבלנו במתנה שובר לינה לבית מלון והנבחר היה מלון קראון פלאזה סיטי סנטר שבמגדל המרובע בעזריאלי.

היות והיה מדובר בשובר, הנמכנו ציפיות והופתענו לטובה! מאוד! הגענו בעשר בבוקר. רצינו להירשם, להשאיר את המזוודה בקבלה ולחזור בערב. אולם, קיבלנו את החדר כבר בעשר בבוקר! שאפו על כך! הפתעה נעימה מאוד !

המלון מעוצב בצורה מודרנית ונאה וכך גם חדריו. החדר היה גדול, מרווח ומזמין, חשבו על הכל כדי שהשהות תהיה נעימה ונוחה. כולל "תפריט כריות" , שירות חדרים שפועל 24 ש' (), מכונת קרח בקומה, עמדת קפה מצויידת, כוסות יין ופותחן ובחדר הרחצה חלוקים ומגבות, "ערכת קוסמטיקה", טישיו ומוצרי טיפוח. בארון היה מגהץ וקרש! 
המלון עובד עם חדר הכושר "הולמס פלייס" ולאורחי המלון הכניסה לחדר הכושר, לסאונה ולבריכה היא חינם. אם חשקה נפשכם במסאז' – אזי יש הנחה כלשהי לאורחי המלון.

מהחלון (בקומה כה גבוהה ) נשקפו גגות ת"א והים הרחק באופק. הדבר היחיד שהפריע לנו היה פרוז'קטור עצום למרגלות המגדל שנועד להאיר את המבנה מלמטה וסינוור אותנו בלא רחמים , כך שהוילונות בערב היו סגורים.

השובר היה על בסיס חצי פנסיון (הפתעה נעימה שלא ידענו עליה מראש וזה התאים לנו כי לא הספקתי להזמין מקום לערב שישי היכנשהו וגם ככה היה גשום וקר) וכך בשישי בערב הלכנו לחדר האוכל. חדר אוכל קטן, שקט, סלטים מעניינים, מנות מעניינות (כבד קצוץ, שוקי ברווז ברוטב תפוזים , כבש –היה מוצלח מאוד)! לחמים שונים, מרקים (דווקא מרק הבטטה היה דליל ומלוח בצורה שלא איפשרה אכילתו), ממולאים וקינוחי פרווה שהיו טעימים אחד – אחד! במיוחד הפבלובה שעוטרה בפרוסות תותים טריים .

ארוחת הבוקר בשבת מוגשת עד 11:00. כך שהרבה איחרו לקום (גם אנחנו ) והייתה המתנה בכניסה לח. האוכל. בשבת, כמו בכל בית מלון, מדובר על סלטים (טובים), גבינות – פה היו המון גבינות קשות נהדרות ואהובות עליי וכמובן, איך לא, ג'חנון ובורקסים, ביצים קשות חומות, עגבניות מגוררות ומיני מאפים.
בגזרת המיצים היו תפוזים, אשכולית אדומה ולימונדה – כולם מסוג הסחוטים הקרים.
 
 לתשומת ליבכם – אין אפשרות לפתוח חלונות בחדר. זה לא כ"כ הפריע לי כי גם ככה רק ישנו בו.
 
חנייה הייתה בעלות סמלית של 6 ש"ח בלבד!