פורום ביקורת מסעדות
נושא: צ'אנגוס  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 14/01/2015 | 16:16
7
1117
ביום ראשון שני שליש ממועדון הפודיז שלנו החליטו להיות ספונטניים וכך קפצנו לצ'אנגוס בפלורנטין. מדובר בעוד אחת מהמסעדות שנפתחו לאחרונה שמתיימרות להגיש אוכל מקסיקני. 
ההזמנה במקום בקופה ומקבלים את האוכל לשולחן עם מלצר - אני אישית פחות מחבבת את הקונספט הזה.
חלקנו ארבעתינו צ'ילי ריאנו - פלפל צהוב רגיל ממולא בגבינות וחלפיניו והרוטב הוא רוטב עגבניות עם דלורית וקינמון. המנה הייתה בסך הכל טעימה אבל רחוקה ממה שציפיתי. המנה קצת מאבדת מהחן שלה כשהפלפל שממלאים אותו הוא פלפל צהוב רגיל ולא פלפל חריף כמו הפובלנו שבו לרוב המנה מוגשת, הפלפל גם לא היה מבושל מספיק. המילוי היה טעים אבל לא הייתה בו טיפת חריפות - החלפניו והבצל פשוט נעלמו להם. הרוטב גם הוא היה טעים אבל הדלורית נעלמה בתוך העגבניות והקינמון. בסך הכל, למרות שהמנה הייתה טעימה, היא הייתה פספוס מבחינתי.
חלקנו גם טאקיטוס - טורטיות שגם הן ממולאות באותו מילוי של הצ'ילי ריאנו ומוגשות עם הסלסה הפחות חריפה שלהם (או הלא חריפה בכלל) שמורכבת מצ'יפוטלה ובצל. מנה טעימה, לא שווה את מחירה. גם כאן, לא הייתה חריפות כלל והחלפיניו הלך לאיבוד.
 
לעיקריות אני והבחור חלקנו טאקוס: קארנה אסאדו - עגל על הגריל, עם בצל קצוץ, כוסברה וסלסה לבחירה, ופויו אסאדו - חזה עוף עם אננס, בצל, כוסברה וסלסה לבחירה.
המנות מגיעות כשלוש טורטיות יחסית קטנות אבל הבשר במילוי נדיב. 
הטעמים טובים אבל גם המנות הללו לא חפות מבעיות - העגל הרגיש כמו על האש והעוף, מעבר להיות חזה עוף נתח נוררראאאא משעמם, היה קצת יבש, עם זאת, התיבול הצליח להציל אותו. 
הסלסה שבחרנו הייתה הסלסה ורדה שהייתה מאוד טעימה והיא תוגברה עם הסלסות האחרות שהבאנו לשולחן. 
מולנו נאכלו אותן מנות עם סלסות אחרות.
לצד המנות נלקחו כל התוספות שלהם - שעועית שחורה, אורז וסלט. הרוטב של הסלט היה מלוח מאוד ואני לא הייתי מסוגלת לאכול ממנו. חובבת המלח בחבורה דווקא נהנתה. השעועית והאורז היו מצוינים.
אחד הדברים המהותיים שהפריעו לי במקום הוא ההיעדר של ירקות טריים, אבוקדו ושמנת חמוצה שבעיני הם חלק מהותי מארוחה מהזן הזה. גם פלפלים חריפים טריים או כבושים, בצל כבוש וכדומה לא נראו בארוחה.
 
בשורה התחתונה אני יכולה לומר שנהננו מהאוכל, הוא היה לא רע, ובהחלט לא יקר. אבל בין שפע המסעדות מהזן הזה שנפתחו לאחרונה, בעיני המוצלחת ביותר עד כה היא הטאקריה והיא גם נותנת את התמורה הטובה ביותר נכון להיום.
 
החשבון יצא כ - 260 שקלים לארבעה סועדים כולל שתי בירות.
לקינוח קפצנו לגלידה באניטה שהייתה מצוינת ומספקת.