פורום ביקורת מסעדות
נושא: סן סבסטיאן   לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 20/01/2015 | 18:06
28
שלושה חודשים עברו מאז שאני ואשתי חזרנו מירח דבש בספרד וצרפת - שלושה שבועות ברכב מסביב לפירנאים, כולל שתי ארוחות בלתי נשכחות ב el celler de can roca בג'ירונה וב azurmendi שבין סן סבטיאן לבילבאו (גילוי נאות - התייעצתי כאן לאן לנסוע לפני כשנה והבטחתי דיווח אבל לצערי יש פחות מידי שעות ביממה) ואינספור מסעדות ויקבים.
שלושה ימים היינו בסן סבסטיאן - והם מהיותר זכורים בטיול - מצטרף לשאר כאן שהמליצו לנסות לפנות עוד קצת זמן למקום הזה אם אפשר..
לגבי המלצות:
אם תספיקו לצהריים, ממליץ בחום על Bar Nestor שברחוב של כל הטאפאסים - מקום מגניב לגמרי שמגיש שלוש מנות - צלחת עגבניות, צלחת של פדרונס, ובשר (מצורפת תמונה להמחשה).  
חוץ מזה, מצטרף להמלצה על fuego negro - מקום מגניב מאוד, שמח ומלא מנות מעניינות (לא לפספס את ההמבורגרים)
עוד מקום, שנמצא מול bar nestor, זה מקום שקוראים לו Zeruko - והוא לדעתי הרבה יותר מוצלח מבחינת אוכל - וגם בו יש מבחר מנות "מולקולריות" - אם שם, לא לפספס קינוח שנקרא "Bob's Lemon", ובכלל את כל המנות שרשומות על הלוח.
וזה טיפ כללי - להזמין מהלוח!!! הברוסקטות על הדלפק זה נחמד והכול, אבל הדברים המעניינים באמת הם על הלוח. המקומות האלה יכולים להיות קצת צפופים, קשה להבין מה כתוב על הלוח וקשה לקבל הרבה אינפורמציה אז אנחנו עברנו לטקטיקה של להזמין בלי לדעת מה הזמנו ולהיות מופתעים ממה שבא - לא שאפשר ליפול, אבל מקסימום בזבזתם 3 אירו..
לגבי בילבאו - רק עברנו שם בשביל סיבוב בגוגנהיים (נחמד, לא חובה לדעתי) וסיימנו בארוחת צהריים במסעדת אזורמנדי - מסעדת 3 כוכבים מדהימה ששווה סיבוב מיוחד. מצרף כמה תמונות להמחשה..
שיהיה אחלה טיול