פורום ביקורת מסעדות
נושא: זה סושי - בזל תל אביב  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 25/01/2015 | 00:24
12
175
אין שום סנטימנטים.. ארוחה מאחד הימים האחרונים, לצערי בטעם רע ולא מוצלחת. נדיר שאני כותב על שירות, אבל כשמגיע מגיע, זה גורם לאוכל להיות חמוץ.
התיישבנו, לא אהבנו את המיקום בפנים, החלל הפנימי היה חם ומסריח בצורה לא נעימה לטעמי מדגים וקונדימנטים אסיאתיים, אין לי מושג מה יהיה שם ממש בקיץ, בכל מקרה הפעלת המזגן לא הייתה רלוונטית מבחינתם.
עברנו החוצה, השמש מכה גם דרך ההצללה, אותה בעייה של פעם, שוב לא יודע מה יהיה שם בקיץ הלוהט. הצוות היה חדש עבורינו, אולי זה קשור לשעה, יש לנו קילומטראז' זה סושי ענק כמו שאפשר היה להבין כאן בפורום, לשימחתנו לא נתקלנו עד עכשיו בשירות ירוד כזה, למעשה בכל הארוחות שלנו בתל אביב.
שתי מלצריות התחרו ביניהן מי תגרום לנו להרגיש פחות נעים, האחת ניצחה בגדול, בענק, היא הייתה אנטיפתית, קצרת רוח ודי צינית, אולי תפסנו אותה ביום לא טוב, אולי התווכחה עם המעסיק, היה עדיף שאת הגישה השלילית תשאיר מחוץ לדלת לפני המשמרת. היא הייתה מהסוג המטיח, ביקשתי בירה, קיבלתי מיני הטחה, מסוג האל תטריד אותי שמתי את זה פה. אוקיי, זוגתי גם קיבלה בירה לפני מהמלצרית השניה, עם כוס נאה, אז שכחו להביא לי כוס, קורה. ניסינו לעשות סימן למלצריות שהיו עסוקות בשיחה ערה עם מישהי ביציאה, אוקיי זה כבר הופך להיות אישי, היה נדמה לנו שהן רואות ולא מתייחסות, אז התאמצנו קצת יותר, דקה שתיים שלוש והמטיחה פשוט תקעה בנו מבט של למה אתם מעיקים עלי והתקרבה לכיוון, שאלה כן מה העניין (כשבעצם היה ברור שהייתה שמחה לשאול בצורה הרבה פחות נעימה) וכשביקשתי בנימוס כוס לבירה, היא אילצה עצמה להביע סימפטיה מהולה בציניות ואמרה אוי בטח, בטון מרחם כזה, משל היינו שני ילדים בני 4 שבוכים על ממתק שלקחו להם, חמודה.
קיבלתי בהטחה מסוגננת את הכוס הכי מלוכלכת שבדיוק יצאה מעמדת השטיפה, לא אתפלא אם היא נחטפה מידי השוטף באמצע, כי היא הייתה רטובה וגם קטנה ודי עלובה, לא כמו הכוס היפה שקיבלה זוגתי, קצת מוזר לתת במסעדה שתי כוסות שונות לאותו בקבוק בירה.
מכאן ניגשה אלינו רק המלצרית המעט נעימה יותר, היא בהחלט לא הלחיצה כמו האנטיפתית, אבל גם היא לא בדיוק מנותני השירות המשובחים בהם נתקלתי, מין דוגמא מייצגת לסטנדרט שירותי צעיר ולא אינטיליגנטי מספיק בעיר הגדולה.
והגענו לאוכל - אולי זה הטעם החמצמץ מהסיטואציה הלא נעימה במיוחד, אבל גם האוכל באופן גורף היה פחות מוצלח ממה שהתרגלנו אליו בזה סושי, בהחלט נדמה שיש ירידה מסויימת באיכות לאחרונה, הביקורות שהועלו כאן נשמעות מאוד ענייניות לטעמי לאור מה שאכלנו הפעם.
שתי קומבינציות נטורל בלו ונגויה רול אחד - הן הגיעו די מהר, באופן מעט מתמיה בדיעבד. הטונה לא הייתה "טריה" מספיק, עד כמה שאפשר להתייחס לטונה כטרייה גם בארץ. בכלל הדגים הרגישו לי מעט עייפים מהרגיל. האורז היה לא מוצלח מספיק, מתפורר מעט, חתיכות מתפרקות, אלמנטים שאמורים להיות קריספי ברולים כמו שימוש בנורי ועור מטוגן היו "גומיים" יחסית, אבל בעיקר בלט לטעמי לרעה הפעם האורז, הכי גרוע שאכלתי שם.
רול הנגויה עם כיסוי נייר האורז היה מתפרק לחלוטין וקשה לאכילה, נחתך לחלקים לא שווים בצורה חובבנית, כמעט הרגשתי כאילו אני יושב בסניף של הסושיה.
הבאן עם תבשיל בקר בקארי היה סתמי, הוא הגיע כשהיינו כבר באמצע הסושי, לוקח יותר זמן להכין אותו, אמרה המלצרית, כן בטח, אז למה הבאן קר והתבשיל פחות או יותר מחומם ? אין שום סיבה שיקח יותר זמן להכין אותו, לא אוהב שמוכרים לי שטויות בשם התיפעול המפוזר.
הלחמניה הייתה די גרועה קורס בפופינה היה בהחלט עוזר מאוד, מנה מיותרת ב 45 ש"ח לשתי לחמניות או משהו כזה.
אנחנו בהחלט ניקח קצת פסק זמן בזמן הקרוב מזה סושי, לא יזיק שיתאפסו על עצמם קצת יותר טוב שם.