פורום ביקורת מסעדות
נושא: ביקורת על מסעדת space באמונים  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 30/01/2015 | 22:06
8
559
קודם כל נתחיל בזה שמן הסתם כמו רובכם פה אין לי לשון חדה ואינני אנין טעם, סתם אחד שאוהב לאכול בטוב ובתמורה לכסף שלו.
 
הזמנו מקומות ביום ראשון למוצש לזוג בשעה 22:00, לאחר מעט מחשבה והחלטה שזו שעה קצת מאוחרת בשביל לאכול בשר ואז לנהוג חזרה עם בטן כבדה הוחלט להקדים ל21:00. מה מארחת נמסר שאי אפשר 21:00 זה או 20:30 או 22:00, לא ברור לי מה פשר העניין בעוד שבשעה 21:00 כשהיינו במסעדה עדיין היו מקומות זוגיים ריקים אבל נבליג על זה.
 
הגענו למסעדה, פחות ראינו את העיצוב עקב הקור ועקב כך שישבנו בתוך אוהל אבל רואים שהמקום יפהפה.
 
הגיע מלצר נחמד מאוד הציג עצמו ונתן שירות מקצועי, אדיב ומהיר לאורך כל הארוחה אך הוא עמד ליד השולחן קצת כמו ״נר נשמה״, מבין שאתה מנסה לשדר מקצועיות אבל לתת קצת מרחב ותחושת אינטימיות לא הייתה מזיקה. נקודה לשיפור.
 
מנות, הזמנו לראשונות את הלחם+4 מטבלים שהיה בסך הכל בסדר, הגיעו איתו מטבל פסטו, חציל, איולי ועוד מטבל נחמד מאוד שאינני מצליח להיזכר בו.
קרפצו חצילים הייתה המנה השנייה מהראשונות, בסך הכל מדובר בליבת חציל עם קצת עלי בייבי, קצת זילופי טחינה, בלסמי(שלא הצלחתי לזהות אותו) והוגש בליווי לחם פריך( פה הזמן לציין שהלחם המגיע עם החציל הוא אותו לחם כמו בראשונות ועל כן המלצר שאל אותנו אם נרצה לבטל את הלחם ולהזמין רק את המטבלים בעלות של עשרה שקלים וכך עשינו).
ציפי אמריקאי היה האחרון והיה בסך הכל בסדר, סטייל מקדונלדס.
 
לעיקריות הזמנו שנינו ״אנטריקוט רוסיני״ שהגיע אנטריקוט בערך 300 גרם בליווי צימיצורי, חתיכת בטטה, קישוא, בצל עגבניות שרי, מח עצם ומעלה אנטריקוט נתח מכובד של כבד אווז. בסך הכל טעים ללא ספק, כשהבשר טוב קשה ליפול בו אך בכל זאת הפריע לי שעל אף מחיר המנה (139 שקלים) מחיר תוספת היא 9  שקלים, לדעתי נכון שהשף רוצה להגיש מנה יפה ומלאה אבל חבל שזה בא על חשבון הבחירה שלנו אם אוהבים ירקות או לא(ואם לא חבל על הירקות שהשקעת בהם).
 
סך הכל 3 הראשונות+2 עיקריות+2 שתייה קלה וללא קינוח( שפשוט לא היה נראה משהו מעניין) עלה 378 לפני שירות שזה לא מעט במונחים כלכליים אך נותן תמורה הוגנת למחיר.
 
ספייס עשו מקצה שיפורים נרחב מאז הפתיחה ועד היום ועדיין, יש עוד הרבה לאן להשתפר לדעתי ובמיוחד בכך שהם סוג של ״מנצלים״ שהם בין המסעדות הכשרות היחידות במרכז עם אווירה נינוחה ומקום יפהפה(דיייטים לעשות שמה? ללא ספק, רק בואו!).
 
בקיצור לא מסעדה ליום יום אבל פעם בתקופה ועד שנשמע על מסעדה חדשה היא בהחלט תמורה ראויה.