פורום ביקורת מסעדות
נושא: האנוי  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 03/02/2015 | 15:51
1
914
פעם נוספת התכנס מועדון הפודיז שלנו לארוחה גרגרנית והמיקום הנבחר הפעם היה מסעדת האנוי. המסעדה שוכנת ברחוב לילנבלום במקום שבו שכנה לפני כמה גלגולים אסיף. העיצוב צבעוני מאוד והולם את השם. החיסרון המשמעותי הראשון הוא הצפיפות בה המסעדה מסודרת. ישבנו לא רחוק מעמדת ציוד של המלצרים והם היו צריכים להידחק כל פעם מאוחרי הזוג שישב באותה הפינה.
השירות גם הוא היה נקודה חלשה בארוחה - הזוג מהפסקה הקודמת הגיע קודם ואנחנו הגענו כמה דקות אחריהם. פחות מדקה אחרי שהתיישבנו כבר קפצה עלינו מלצרית ומלצרית אחרת נאלצה לומר לה שהרגע התיישבנו ושאין מה לקחת מאיתנו הזמנה. בהמשך, כמעט בכל פעם שרצינו משהו היינו צריכים לקרוא למלצרים כיוון שהם לא באמת התקרבו לסביבה שלנו - הם פינו את המנות ושאלו אם הן לטעמנו, אבל לא יזמו הצעת תפריט קינוחים והיינו צריכים לאתר אותם על מנת לקבל עוד צ'ופ סטיקס (כי הגיוני להגיש מיכל סכו"ם ערוך לארבעה כשמדובר בשולחן לשישה). בשורה התחתונה, השירות לא היה בשורה גדולה ויש בהחלט מקום לשיפור בתחום הזה.
 
לראשונות אני והבחור חלקנו רוטי מטאמבה - מעין מאפה בצד ממולא תרד. על פי התפריט גם בוטנים שבורים כוסברה ושיטאקי. המנה הייתה טעימה אבל הטעם העיקרי שלה היה תרד ובוטנים. היא הגיעה בליווי שלוש חתיכות אימתניות של מלפפון ורוטב יוגורט. גם הזוג הצמחוני בחבורה הזמינו את המנה הזו. מנה ראשונה נוספת שחלקנו הייתה מנת הבאן מי - בגד קטן ממולא בעוף (יש גם שתי וריאציות של חזיר אותן הבחור לא יכול לאכול ממניעי כשרות). הוא כולל ירקות וממרח פטה כבד בתחתיתו. הסנדוויץ בהחלט היה מצויין ואני אשמח לחזור לנסות את גרסאות החזיר במסגרת אחרת. לידינו נאכל גם סלט ויאטנמי עם בקר. מטעימה שלקחתי הוא בהחלט מוצלח.
 
לעיקריון אני והבחור החלטנו להתפצל ואני לקחתי קריספי סקין פורק - בטן חזיר צלויה ואכן קראנצ'ית כמו שמתואר בתפריט, מוגשת על אורז לבן עם בוטנים ושני עלי באקצ'וי ורוטב חריף מבוסס צ'ילי כלשהו. המנה הייתה מאוד טעימה ונדיבה. בדיעבד אולי הייתי צריכה לבחור את הברביקיו פורק בשביל יותר עניין מבחינת רטבים.
הבחור לקח את הסוי צ'יקן - מנה של עוף חלוט בסויה. הגיעו מה שנראה כמו כרע פרוסה ופולקע שהיו טעימים מאוד ממה שניסיתי על מצע אורז עם בוטנים, עם פטריות שיטאקי שהיו מלוחות יתר על המידה וביצה שגם היא כנראה בושלה במי החליטה. מה שהפריע לי במנה זה שהיא הוגשה עם חתיכת ג'ינג'ר אימתנית שהייתה כנראה חלק מנוזלי החליטה ואני לא חושבת שצריך להגיש דבר כזה במיוחד כשהוא לא אכיל.
את המנה הזו גם חלקו שני החברים שלקחו לראשונה את הסלט.
הצמחונים שבחבורה אכלו מרק פו צימחוני שדווח כטעים מאוד ומה שנראה כמו קציצות תרד מלזיות שלא שמעתי מה דעת הסועד אבל כיוון שהמנה חוסלה מאודדד מהר, הנחתי שהיא הייתה להם טובה.
 
אני והבחור הזמנו ג'ין טוניק שהם הכינו עם לימונדה. השתייה הייתה לא אחידה כיוון שהוא קיבל את שלו עם ג'ין בכמות ראויה ואני קיבלתי אחד אקסטרא חלש. הצמחונית הזמינה ברד אננס מחוזק באלכוהול ובן זוגה הצמחוני גם הוא הזמין בירה צינגטאו. הסיבה שאני מזכירה שהם הצמחונים היא כי כאן כמעט התרחשה תקלה לא נעימה כשהבירה הוגשה עם חטיפים קטנים שלטענת המלצרית מגיעים עם הבירה. עד כאן הכל יפה, רק שהחטיפים הללו מבוססים שרימפס והיה מקום להפעלת שיקול דעת כשמדובר בזוג שכמה דקות קודם לכן התייעץ איתה בנוגע למנות הצמחוניות. הסיבה שזיהינו שמדובר בחטיפי שרימפס היא כי הצמחונית דאגה לשאול לפני שהם התחילו לנשנש. החטיפים טעימים אגב כיוון שאנחנו זכינו בהם מן ההפקר.
 
לקינוח הזמנו את שלושת הקינוחים במקום, שלושתם היו מצויינים. אני אישית נהנתי יותר מהגלידה המטוגנת עם רוטב הטופי שהייתה גלידת בצק עוגיות והיה כיף לנשנש אותו ומהאובלטין שהיה מעין מוס שוקולד עם טיפת מלח, פופקורן קרמל ומה שנראה כמו קצפת. הקינוח השלישי היה סורבה קוקוס ואטריות צלופן עם צ'ילי, כוסברה ודברים טובים. הקינוח היה טעים אבל יש לי קצת בעיה עם האיטריות (באופן כללי, לא רק במנה הזו) ולכן פחות העדפתי אותה.
 
סך הכל 670 שח לפני