פורום ביקורת מסעדות
נושא: רפאל- עסקית מעולה, תמורה פנומנלית לכסף  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 05/02/2015 | 23:13
13
1008
לדיווח המלא בבלוג פה גדול על רפאל

לפני מספר חודשים ביקרתי ברפאל בשעות הערב וכתבתי פה על הביקור. ההתרשמות שלי מהביקור היתה ככה ככה. המחירים היו גבוהים, והאוכל שקיבלתי- בחלקו לא הצדיק את המחיר הגבוה. בעיקר קשה היה לי למצוא את הנגיעה הייחודית של מסעדת שף במנות הראשונות והאחרונות, שתצדיק את המחירים הגבוהים. יחד עם זאת, לאחר דיווחים טובים ששמעתי לאחרונה על הארוחה העסקית בסופי שבוע, החלטתי לחזור לביקור נוסף במסעדה.
הגענו ביום שישי בצהריים לארוחה העסקית. מחיר העסקית 130 שקל לאדם. היתה אווירה נעימה, רואים את הים. מבחינת אווירה, לדעתי נעים פה יותר בצהריים מאשר בערב.
 
מה אכלנו?
 
 
פתיחה
תחילה קיבלנו את הלחמים המצוינים של רפאל , עם שמן זית נהדר ובלסמי הממכר.
גם הפוקצ'ה המפורסמת הגיעה. פריכה, אוורירית, מתובלת במלח גס ושמן זית. טעימה עד כאב. אין פוקצ'ות כאלה.
 
ראשונות
 
המנות הראשונות התחילו לזרום לשולחן. כל המנות הראשונות בעסקית סוף שבוע מוגשות לשולחן. מדובר ב-11 מנות ראשונות, (מתוכם קיבלנו 10, על הגרבדלקס ויתרנו) 
 
 
 
 

מכל הראשונות+ הפוקצ'ה כמעט ושבענו. הרוב היה טעים, השפע אדיר, וחומרי הגלם והביצוע כמעט ללא רבב. גם מחצית מזה היה מספק בהחלט. 
 
 

 
עיקריות

 
 
 
 
 קינוח

לקינוח בקושי נשאר מקום, ובמעט שנשאר חלקנו מילפיי (48 שקל) שהיה טעים ומוצלח. הבצק היה פריך, מתפצפץ בפה, עם קרם הפטיסייר מצוין, וגלידת קרמל טובה בצד.  אפשר היה להוסיף למנה טעם פירותי כמו תות או רוטב תות אבל נהנינו גם ככה.
 

שורה תחתונה: זו היתה ארוחה שביחס למחיר שלה- היא היתה מעולם אחר. החשבון יצא 343 שקל, וכלל הרבה יותר מדי אוכל, שהיה מספיק גם לעוד אדם או שניים אפילו. קשה לי לחשוב על מסעדה שניתן לקבל תמורה דומה במחיר הזה. אם בערב יצאתי מעט מאוכזב מהתמורה, הרי שבצהריים זה אחרת לגמרי. כמות האוכל עצומה והכי חשוב, מאוד מאוד טעים. גם השירות היה מעולה וללא דופי. ארוחת צהריים יותר מנהדרת. יוצאת דופן.