פורום ביקורת מסעדות
נושא: דולפין (חיפה), בית המרזח, פלאפל גולני  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 09/02/2015 | 09:36
5
328
סה"כ היה סוף שבוע גדוש ועמוס בארועים 
ביום חמישי - אחרי שתיק מורכב שטרד את מנוחתי בשבועות האחרונים סוג של התמוסס לתוך עצמו, יצאתי להוריד את המתח עם נשות המשרד בדולפין חיפה - מסעדת דגים ותיקה מאוד אשר לאחרונה עברה חידוש.
פלטת הסלטים בהחלט היתה מרשימה וטעימה וכללה מס' פריטים מעניינים במיוחד (איקרה, כבד קצוץ, כרובית בטמפורה, חצילים וכו') הבנות הזמינו האחת מוסר על הגריל שהיה טעים נדיב ומרשים - כ- 95 ש"ח ושרימפס ברוטב חמאה ושום (85 ש"ח) אשר היה מעט מידי אבל טעים. בשל העדר מנות צמחוניות נורמלית הסתפקתי בתפוח אדמה אפוי שכאשר הוספתי לו את הצזיקי מהראשונות היה נהדר.
40 ש"ח לסלטים ללא מנה עיקרית + 8 ש"ח לתפוח אדמה. 
השרות לצערנו לא היה זמין מספיק והמנות התעכבו המון זמן במטבח.
 
בחמישי בערב יצאנו למסיבת רגיי בדיסקוטק ברמת ישי אותה התחלנו בבית המרזח מעליה. במסגרת הנסיונות החדשים שלי להכיר את הברבונים האמריקאים ניסיתי את הווילד טרקי 81 שהיה מאוד אופייני ונתן תמורה נהדרת ל- 34 ש"ח ואחריו ג'ים בים לבן שהיה חלק בהרבה והזכיר את בני דודו האיריים שגם הוא תומחר בהגינות ב- 43 ש"ח, אבל לא סיפק את החספוס המצופה מהברבנים.
אישתתי הסתפקה במנת סינטה המוגשת עם חלוקי נחל לוהטים להשלמת הצליה שהיתה לטענתה מנה טובה מאוד אשר התגברה על מכשלת הגימיק ובפועל הכילה כמות נאה של בשר, בגט שום וסלט כרוב במיונז (מיותר ברובו)
 
לאחר מכן ירדנו למסיבה שכללה הופעה חיה של ואקה צ'אקה ואמנים אורחים אחרים שהיו מצוינים (כולל נגן טרומבון שהצליח להוציא מהכלי צלילים ומוסיקה שלא חשבתי שאפשר)  לשמחתי לא היינו הכי מבוגרים במסיבה והיה הרכב אנושי נעים מאוד.
 
את הערב סיימנו בורקס העגלה ברמת הישי בתענוג הכי פשוט וישיר - שני בורקס גבינה עם ביצה 20 ש"ח כל אחד של אושר טהור.
 
בשבת אחרי טיול קליל בירדן הדרומי (שמישהו יעשה כבר משהו עם הביוב ששופכים שם לנהר) אחרי המון חיות בר ציפורים ובכלל יופי גדול עצרנו בחזור באזור התחנה המרכזית בעפולה לפלאפל גולני אותו זכרתי לחיוב מתקופת השרות הצבאי.
החברה עצמם היו נהדרים ועשו את כל קרקס הקפצת הכדורים - גם התוספות היו נחמדות מאוד - אבל הכדורים עצמם לצערי לא היו טובים מספיק והורגש בהם יותר מידי קמח. בנוסף הם הוגשו קרים ולא לוהטים מה שגם די פגע בהנאה.