פורום ביקורת מסעדות
נושא: המלצה - חומוס באשא, אלנבי 136 ת"א  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 09/02/2015 | 23:31
28
616
היי
 
אני ובעלי היינו היום בת"א לסידורים והייתה שם חומוסיה - באשא, בעלי הציע שניכנס ואני אף פעם לא אומרת לא לחומוס :)
 
בעלי היה החלטתי בנוגע לחומוס פטריות, אני מאוד התלבטתי לגבי הסוג.. רציתי הכל. בסופו של דבר החלטתי לקחת מסבחה ואמרתי ל"שף חומוס" שאני אוהבת שיש הרבה לימון.
 
הגישו לנו חמוצים (מלפפונים ולפת), סלט ירקות (בעיקר כרוב וקצת עגבניה ומלפפון), פלאפלים ונראה לי שזהו.. בהמשך הביאו את המנות שלנו ובצד: פיתות, חריף, שמן זית ושום-לימון. אצלי היה גם הרבה שום-לימון מעל המנה כי ביקשתי חמוץ וזה היה כ"כ טעים (וטיפה חריף)!!
 
 
אני יודעת שאמורים לשפוט חומוס לפי מרקם וכאלה.. אני פחות מבינה בזה (אבל טעמתי מהמנה של בעלי, המשחה הייתה אחידה, טעימה, לא מתובלת מדי ולא היה טעם דומיננטי של טחינה - מצטערת על דרך השלילה, אבל אני טיפה יודעת מה נחשב לרע בחומוס, לא מעבר לזה), יודעת פשוט להגיד שהיה לי ממש טעים!
 
בעלי הוא מהחוקרים, שאל הרבה שאלות.. אז מהמלצר שלנו שמענו שזה בעצם סניף חדש (פתחו לפני שבועיים) של חומוסייה מכפר קאסם. הוא הבן של הבעלים של הרשת ואבא שלו שלח אותו מקאסם לתל אביב להפעיל את הסניף החדש. ובגלל השאלות שלי על המסבחה הוא אמר שהוא יכין לי בעצמו וידאג שיהיה לי טעים. וכך היה :)
 
2 מנות חומוס ובקבוק 1.5 ליטר של קולה עלו לנו 59 ש"ח, (אני לא יודעת אם את הסלט ירקות והפלאפל נתנו ע"ח הבית בגלל שהם חדשים ומנסים למשוך לקוחות או שזה משהו שבא קבוע עם ארוחה) חבל שלא צילמתי
 
איחלנו להם הצלחה ויצאנו שבעים ומרוצים :)