פורום ביקורת מסעדות
נושא: סנטה קתרינה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 10/02/2015 | 22:36
5
543
במקור תכננו להישאר בבית ולהזמין וולפנייטס אבל אז השותף של הבחור הציע פורט סעיד ואני הצעתי שבמקום נבדוק את סנטה קתרינה. לצערי הכל בפנים היה מוזמן אז ישבנו בחוץ מה שגרם לכך שהיה קצת חול בסביבה (על מי אני עובדת, המוווןןןן חול) אבל זה לא גרע מההנאה שלנו.
 
אתחיל מהשורה התחתונה - האוכל טעים, השירות קשוב ויעיל גם אם לעיתים הוצאת המנות איטית. יש יותר מדי אנשי צוות במקום מה שהופך את השירות ליעיל מדי לעיתים. עם זאת, אין ספק שנחזור.
 
חלקנו צלחת של ירקות צלויים על מצע טחינה - היו שם עגבניות, כרובית, שעועית ירוקה ארוכה, שומר, בצל, קישואים ופלפלון, על מצע של מעט מדי טחינה. המנה מדויקת מאוד אבל הייתי שמחה ליותר טחינה. היה שם גם נוזל ירוק שתהיתי אם הוא סוג של חריף ירוק או סתם שמן פטרוזיליה. הוא הגיע גם עם הלחם עג'ון והזכיר משהו בעל פוטנציאל להיות חריף אבל רחוק מזה.
 
אכלנו גם לחם עג'ון - לחמעג'ון. מעין מאפה שעליו בשר טחון עגבניות טריות והרבה עשבים. הוא הוגש עם יוגורט ואותו חריף מהסיבוב הקודם והיה מוצלח ביותר.
פיצה ביאנקה - המנה האמת מנצחת של הערב. פיצה לבנה עם פטריות, ניחוח מודגש של כמהין, בצל סגול ועירית. הפיצה הייתה ממש מצוינת.
 
לקינוח חלקנו בסבוסה שהגיעה עם גלידה. העוגה הייתה רכה, כללה צימוקים והייתה באמת אחת הטובות שאכלתי.
 
כולל כוס של אפרול שפריץ סך הכל 184 שח לפני.