פורום ביקורת מסעדות
נושא: שבת ערב  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 14/02/2015 | 03:26
1
710
אז אחרי שספגנו קצת תרבות צריך גם לאכול קצת, לא?
מגל המסעדות המקסיקניות ששוטף את תל אביב לאחרונה בחרנו לנסות את הטקריה לשם הלכנו סך הכל ארבעה אנשים. מאד אהבנו את העיצוב של המקום, משתמש בהרבה סמלים של התרבות המקסיקנית הפופולרית על הקיר איקונה מקושטת גדולה של מריה. מעל הבר שורה של מסכות האבקות מקסיקנית. התאורה מעומעמת במקצת והישיבה קז'ואלית.
פתחנו במנת נאצ'וס משותפת שבוצעה כהלכה יחד עם פיצ'ר אלכסנדר מהחבית. הזמנו גם מיצ‘לדה שזה סוג של בלאדי מרי על בסיס בירה שאמור להיות פופולרי במקסיקו, התלהבנו מהרעיון אבל שילוב הטעמים לא עבד בשבילנו כל כך.
לעיקריות הזמנו:
טאקוס עם פסקדו פריטו – דג קוד בבלילת בירה, כרוב ,גוואקמולה, כוסברה, סלסה ורדה,טרטר מקסיקני : מנה יחסית קלילה ועשויה היטב.
קרניטס- כתף חזיר בבישול ארוך ברוטב אדובו ואננס , עגבניה, כוסברה, בצל, חלפניו, סלסה רוחה. לבשר טעמים עמוקים ומעולים.
עוד הוזמנו - טאקוס עם שעועית שחורה ובוריטו קרניטס.
הטורטיות נעשות מקמח תירס במקום ומאד טעימת.
לקינוח לקחנו צ'ורוס טובים עם רוטב ריבת חלב.

טקריה – לבונטין 28

בצער רב נאלצנו להפרד מהטקריה והמשכנו ליעד הבא – הטייסטינג רום במתחם שרונה.
לראשונה התנסנו בעל קונספט כזה: המקום משלב בין שתי חוויות יין שבדרך כלל לא נוטים לחבר ביניהן, האחת טעימה יינות והשניה ישיבה נינוחה בבר יין.  קיר שלם המצוייד במשהו כמו 30 עמדות לטעימת יינות שונים. הטעימה מתחרשת על ידי מזיגה ממערכת אוטומטית המאפשרת לבחור בין כמות של טעימה, חצי כוס או כוס. כל אורח יכול לגשת עצמאית ולמזוג לעצמו איזה וכמה יין שיחפוץ כאשר החייוב נעשה על ידי כרטיס אלקטרוני. אנו התחלנו בסשן טעימות קצרות מול העמדות וכאשר טעמנו יין שמצא חן בעיננו, מזגנו לנו כמות יותר גדולה והתיישבנו בשולחן. היינות שאנחנו התקבענו עליהם היו Flam Noble 2009 ו- קלו דה גת, עמק איילון 2009.

טייסטינג רום – אליעזר קפלן 36
 
אחרי הבאז שקיבלנו מהיינות החלטנו לסיים את הערב בצורה מקורית: עוד אוכל. הלכנו רגלית ללה גאטרי בקינג ג'ורג',  מקום עם רעיון מאוד פשוט: קרואסון חמאה ענקי חתוך באמצע וממולא על פי בחירתך בגבינות נקניקים וביצה עלומה, במקרה שלנו כל אלו ביחד. עוד נבחרה האופציה המתוקה – אותו קרואסון ממולא בגבינת מסקרפונה ושוקולד. אין לנו שום חרטות.

לה גאטרי – בן יהודה 184