פורום ביקורת מסעדות
נושא: בבית של מאג'דה בעין רפא ובמלון כרמים.  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 16/02/2015 | 10:52
4
436
אחרי שקיבלתי כאן כמה המלצות מרגישה מחוייבת לחזור לדווח...
ארוחת בוקר בבית של מאג'דה-
עכשיו אני מתנצלת מראש, אני לא בן אדם שנכנס לתיאורים מפורטים של הרכבו של כל סלט, אני מתייחסת יותר לאוירה , אסתטיקה וחוויה כוללת.
 
אז קודם כל , זה המקום לציין שמתוך בערך 5-6 מקומות שניסיתי לפנות אליהם כדי להזמין מקום, זה המקום היחיד שענה בפשטות לטלפון (ולא ביקש ממני את כל פרטיי האישיים כדי לחזור אלי ב-SMS תוך 24 שעות עם תשובה לא סופית שעלי לעבור עוד מסכת ייסורים כדי להבין בתכל'ס- יש שולחן או אין?!?)
הזמנו מקומות ל-11 ונמסר לנו שאנחנו מוגבלים עד 13. שוין. (בשעה 13 המסעדה היתה חצי ריקה ואף אחד לא הזכיר לנו שאנחנו מחוייבית לפנות...
 
המקום עצמו יפה , חמוד, נעים ומזמין. יש את המסעדה עצמה, ויש להם מין ביתן זכוכית חיצוני ששם בחרו להושיב ,כנראה, את כל מי שהגיע בלי ילדים- בחירה חכמה ביותר.
 
היינו 2 זוגות ובלי להתעמק בתפריט יותר מידי הזמנו 2 ארוחות טעימות זוגיות.
הזמנו גם 4 כוסות קפה  (אין להם חלב דל, שוין 2#)
כל ארוחה כללה את המפרט הבא- צלוחית קטנטונת של כרובית בטחינה, צלוחית קטנטונת של סלט דלעת ופלפלים, צלוחים קטנטונת של חומוס, צלחת קטנה עם 2 פרוסות סלמון כבוש וכף סלט חצילים קלויים, קערת סלט ירקות ושקשוקה קטנה של 2 ביצים וטיפה מנגולד. כל זה מלווה בסלסלה של 4 פרוסות לחם. הכל היה סה"כ טוב (פרט לדלעת עם הפלפלים שהיא פשוט לא ברור ולא טעים). אין אף מנה ששווה להרחיב עליה... 
לא היינו רעבים נורא ולכן לא כל כך הפריע לנו שארוחת טעימות זוגית, היא בעצם מה שבכל מקום אחר , מבחינת הכמות, נחשב לארוחת בוקר של יחיד. 
גם לא הפריע לנו שהארוחה מתומחרת ב-140 ש"ח.
איפה זה כן התחיל להפריע? כשביקשנו תוספת לחם (בכל זאת, צריך להתמלא ממשהו...) והמלצרית הודיעה שזה בתשלום נוסף של 15 ש"ח.
זה המשיך להפריע כשגילינו שהקפה אינו נכלל בארוחה ומתומחר בנפרד (ושגם אין איזו שתיה קרה שהיא חלק מהדיל או משהו....)
הזמנו גם עוד 2 קינוחים- סברינה ועוגת גבינה. קשה לי לומר עליהם משהו כי לא טעמתי אף אחד מהם (הם פשוט לא נראו לי מזמינים במיוחד...).
 
אם זאת, חשוב לומר , המקום נעים, השירות היה לבבי ונחמד, ויש שם הרבה תשומת לב לפרטים הקטנים. למשל, הכירבוליות בחוץ הריחו בריח נעים של כביסה... וזה לגמרי הדברים שעושים לי את זה.
 
סה"כ השארנו שם 500 ש"ח בערך (הזמנו אח"כ עוד סיבוב קפה והיו גם עוד 2 קולה או משהו כזה...)- ממש ממש לא מוצדקים. לא נחזור לשם. כנראה.
 
 
שאר הסופ"ש אכלנו במלון כרמים, ופה מגיע שאפו ענק ענק ענק לשף המלון.
לא זוכרת שאכלתי בארץ אוכל כל כך טוב בבית מלון אי פעם. מדליוני פילה בקר מדהימים, צלעות טלה נימוחות, פילה דג ים על הפלאנצ'ה, שימוש נרחב בהרבה ירוקים שאני כל כך אוהבת- תרד, שועיות, אספרגוסים, קייל וכו'.... המון שימוש במגוון רחב של פטריות- אנוקי ושיטאקה טריות ועוד כמה שאני לא מכירה את השמות שלהן... והכל באוריינטצייה בריאה יחסית... עם תוספות נפלאות, ריזוטו יין אדום מדהים, פסטות שמרגישות ביתיות נפלאות וכו'...

גם ארוחת בוקר היתה טובה מאוד, וארוחת צהרים במסעדה של הלובי נפלאה, ובאופן מפתיע לחלוטין מתומחרת בצורה נמוכה להפליא (המחיר גרם לנו לחשוב שאנחנו מזמינים טיפה נישנושים, בפועל הגיעה ארוחת צהרים מפוארת ועשירה...)
 
והשירות?..... אין ספק שמישהו לקח את הנושא שם צעד אחד קדימה, וכל מערך השירות הוא ברמה אחרת לחלוטין ממה שיש בארץ.