פורום ביקורת מסעדות
נושא: ביקורת על מסעדת רטטוי  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 16/02/2015 | 17:37
19
1281
אני כותב את הביקורת הזאת ברגשות מעורבים,, מצד אחד היה סך הכל טעים, מצד שני האווירה העיבה על התחושות באופן כללי אז בכל זאת, אנסה להישאר נייטרלי.
החלטנו לצאת לרטטוי לאחר שבביקורת הקודמת בספייס החוויהךך הייתה בסך הכל טובה, הוחלט הפעם לנסות את המסעדה המדוברת השנייה במושב.
הטיימינג שנבחר היה מעט בעייתי 16.2.15- ולנטיינס דיי.
לאחר שיחה שבה נאמר שכל המקומות הוזמנו מראש נאמר מצד המארחת ״תבואו, לא תחכו יותר מחצי שעה בתור״, על אף הקושי להאמין בדבר (והאמת, קצת פחד מהאישה ולהודות ששכחתי להזמין מקומות) הוחלט ללכת על זה. וזאת למרות שאני קרניבור לא קטן.
הגענו בשעה 8:40, למקום יפהפייה עם מזרקות ותאורת גן וכבר נאלצנו להודות באמת המרה, חצי שעה זה לא יהיה. כ40 זוגות שהגיעו לפנינו וכבר הספיקו להירשם(כמובן שגם הם בלי מקום) לא יהפכו את השהייה לחצי שעה. אני מצפה ממסעדה ברמה שלה או לפחות לרמה שהיא מתיימרת להיות בה לקצת שקיפות, הרי זה ידוע שחצי שעה זה לא יהיה, אז מה הטעם להטעות את הצרכן? להביא אותו עד לאמונים כדי סוג של ״לכבול״ אותו למקום? הרי רוב מי שהגיע לא יבזבז את הדלק חזור או בלחפש מסעדה אחרת והוא ימתין את כל הזמן.
טוב, מילא, אם אנחנו שמה אז נמתין בשקט ובמקום מחומם לתורנו לא? אז זהו, בשקט כן, עם חום? לא ממש. מחמם אחד שהוצב ליד המארחת, כמובן, וסביבו עשרות אנשים מתחממים הובילו אותנו לחכות את הזמן במכונית כמו הומלסים מן המניין, תוך כדי שמדי פעם ופעם עושים גיחה לבדוק מה מצבנו בתור.
לאחר שנכנסו בשעה 23:00( כן, שעתיים ועשרים חיכינו כדי לאכול אוכל שעוד יפורט עליו בהמשך) הושבנו באחד השולחנות והוגשו לנו התפריטים, אסייתי, דגים, סלטים, פיצות ופסטות הן המרכז בתפריט.
לראשונות הוזמן:
1: לחם הבית(23 שקלים)- מנת לחם לבחירה בין- גבטה, דגים או לחם שום בתוספת ממרחים( במקרה שלנו ארטישוק וטפנד זיתים). הגיע מנת לחם שבושה לקרוא לה מנה, חתיכת בצק עלובה שבקושי מספיקה לבן אדם אחד, ואני תוהה איפה הימים שלחם הוגש בחינם.
2. כרובית בצילי(59 שקלים)- מנה יקרה מדי למנה בינונית בגודלה(6-7) פלחי כרובית עם רוטב צילי מתוק מעל. כן, זוג יכול למלא בה את הבטן בכיף אבל 60 שקל לכרובית מטוגנת? מחיר יקר מדי למנה לא מיוחדת, מרגשת או בעלת ייחוד. 
לעיקריות הוזמן:
1.ספיישל רביולי רטטוי(79 שקל)- רביולי בטטה מטוגן עם רוטב אלפרדו, פטריות טריות, ערמונים ותאנים. מה שהוגש בפועל זה ערמון אחד, עם תאנים שלא התחברו לרוטב עם רביולי שנצרב קלות ( מה הקשר?? פשוט לא מתאים, לא קשור והאמת לא טעים) המנה לא הייתה רעה ואפילו יחסית גדולה אבל 80 שקל לשלם עליה פשוט לא שווה, איך נפלתי בפח...
2. לזניה פטריות(72 שקל)- הוגש עם סלט ירוק( בלי שום רוטב, לא אמור להיות מתובל לפחות הסלט?). מנה טעימה סך הכל, כבדה, אבל לשלם לחתיכה כזאת של לזניה עם קצת עלים בצד סכום כזה זה פשע לדעתי.
3. פסטה פסטו פרמזן(את המחיר אני לא זוכר, ואין להם תפריט באינטרנט, לאיזו מסעדה אין תפריט לעזאזל?!?)- מנה רגילה, נטולת ייחוד וטעם. שוב מחיר גבוה מדי.

סך הכל החשבון יצא כולל שתייה-334 שקלים חדשים לפני שירות. כולל 3 בקבוקי קולה (14 שח כ״א).

לסיכום: כן, מסעדה יפה. אפילו יפה מאוד אבל בזה מסתיים הייחוד שלה. מקום שהוא נטו ליופי. אוכל משעמם, חסר תוכן וחסר טעם. 
אתם משלמים נטו על עיצובו של המקום ולא על האוכל. 80 שקל על פסטה חסרת ייחוד? זה כבר טמטום שלי אבל זו כבר כתבה אחרת.
בקיצור- שמרו על כספכם ולכו למקום אחר, לא מוצא טעם להרחיק עד לאמונים בשביל 20

הוספת הודעה



, ואם כבר אמונים, עדיף שתנסו את ספייס...