פורום ביקורת מסעדות
נושא: קפה נואר  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 16/02/2015 | 23:13
3
584
לדיווח המלא בבלוג פה גדול: קפה נואר
 
לא מזמן הייתי  בקפה נואר.
המסעדה מחולקת לחלל חיצוני ופנימי. החלק החיצוני פונה לרחוב.
האווירה פה בערב היא נהדרת. מחשמלת אפילו. התאורה מעומעמת, מוזיקה שקטה, עיצוב בגווני חום שחור.  אווירה נעימה ומאוד רומנטית 
 
מה הזמנו ?
 
  •  פפרדלה כבדי עוף (66 שקל): המנה היתה נהדרת. הפסטה היתה עשויה היטב, והיא כללה רוטב שהיה מבוסס על יין אדום וציר בקר. הרוטב היה מתקתק וטעים, לא מריר כמו היין האדום בהמבורגר של הרברט סמואל. הכבד היה ורדרד וטעים מאוד. מנה מצוינת.
 
  • סטייק פרגית בגריל, עם בצל ועגבניה שרופים בתוספת ברוקולי (68 שקל): קיבלנו כמה נתחים מכובדים של פרגית. הפרגית היתה רכה ולוותה ברוטב מוצלח עם טעם לימוני עדין. הברוקולי קיבל תיבול עדין (שמן זית, שום) והיה מוצלח. מנה טובה שגם אהבנו, אם כי לדעתי יש פה מנות מעניינות יותר. 
 
  •  המבורגר 250 גרם בלחמניה עם עגבניה, חסה ובצל סגול בתוספת צ'יפס ובייקון (76 שקל): ההמבורגר היה טוב. הוא הוגש כשקיסם נעוץ בו. הקציצה היתה עבה, עסיסית, במרקם גס, לא שומנית, ועשויה מדיום כנדרש. זה לא ההמבורגר הטוב בעיר, אבל המנה היתה טובה. גם הצ'יפס היו פריכים וטובים (לא מקדונלדס). ההערות היחידות קשורות ללחמניה שהוגשה מחוממת ולא בשיא פריכותה, וגם היתה קטנה מדי מכדי להכיל את כל מה שבה, וגם הרטבים לא היו בשיאם- קטשופ היינץ ומיונז שהרגיש תעשייתי. עם זאת, זה היה המבורגר טעים ומוצלח.
 
קינוח
 
לקינוח חלקנו טארט פרי העונה- שהיה באותו יום טארט בננות (38 שקל): איזה קינוח. הבצק היה פריך וטעים, והבננות בקרמל היו מעולות.  קינוח אדיר שהיה סוף מצוין לארוחה נהדרת.
 
 
שורה תחתונה: אוכל מאוד מאוד טעים, כמעט בלי טעויות.  נקודת התורפה היתה השירות, שקרטע והיה מבולבל ואיטי בחלק הזמן. יחד עם זאת, אהבנו את המקום, אהבנו את האוכל, גם המחיר הוגן בסך הכל.  בהחלט נחזור