פורום ביקורת מסעדות
נושא: מסעדות בוכריות  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 28/02/2015 | 18:49
10
627
הראשונה שביקרנו בה הייתה ריחואנה באשדוד.  
קבענו עם אחי היקר בכניסה.  אם הייתי חולפת ליד המקום לא הייתי נכנסת, המקום נראה מצועצע מבחוץ באופן לא מושך בעליל, אבל שמענו דברים טובים. הוזמנו ביום חורף קר, שני מרקי דושפרה, בתפריט זה נקרא מרק קרפלך,  מסעדה בוכרית כבר הזכרתי? , ואחד מרק לנגמן שזה מרק בשר אם אני זוכרת נכון עם איטריות שלפי דברי הבעלים נעשות במקום.  מנות המרק כולן היו ענקיות,והכילו כמויות לא מבוטלות ודי חריגות  של  קרפלך שהיו מאוד טעימות ולחם בוכרי פריך וממכר, מצד אחי שמענו רק דברים טובים על מרק הלנגמן. בנוסף לקחנו גם שלושה סלטים. גזר ,ירקות , ועוד משהו אבל הסלטים זה לא התחום החזק שלהם. סך של 135 שח לפני טיפ.
 
חנן מרגילן שכונת שפירא תל אביב.  שמענו דברים טובים והלכנו לבדוק.  מדהים,  אין מילה אחרת,  אולי רק נוסיף שהמחירים מצחיקים, והשירות משפחתי ולבבי.
הוזמנו: שני מרקי דושפרה,  ארבע יחידות מנטי,  שיפוד פרגית ושיפוד קבב.
הדושפרה היה מדהים,  לא באותה כמות כמו אצל ריחואנה,  אבל המרק היה עשיר מאוד, עשוי מציר בשר,  והכיסנים היו מלאים בבשר ושומן כבש החביב עלי.  מאוד.
חבל שהיו רק ארבעה מנטי,  הייתי יכולה לאכול עוד עשרה כמו כלום,  שוב בשר הכבש כיכב,  והיה טעים ומיוחד.  הפרגית הייתה פרגית,  אבל הקבב היה משהו מיוחד.ארתור,  הגרילמן,  סיפר לנו לאחר מיכן שהוא עושה את הקבב וזה תערובת של עגל עם שומן כבש, ויש לו הבנה מעולה בבשר,  הקבב הוכיח את זה.
150 כולל טיפ,  מחיר מצחיק לאוכל טוב כול כך.
רוצו לשתיהן.