פורום ביקורת מסעדות
נושא: הפיצה בבוגרשוב  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 05/03/2015 | 15:13
23
681
אחרי קריאת מגילה שמחה במיוחד עם החבר'ה המקסימים של ראש יהודי באיזור כיכר דיזינגוף, חשבנו מה יהיה נחמד לאכול בסביבה.. אקונומיקה לא הייתה בסדר ולא הודיעה לנו שהפונדק פתחו מקום כנראה במרחק יריקה מהיכן שעמדנו והתלבטנו, אז החלטנו להמשיך לביקור שני בהפיצה בבוגרשוב.
המקום הלא ממש מתיימר והמקסים הזה, בעיקר בגלל האנשים שמתפעלים אותו והמלצריות הכי חמודות ונחמדות שפגשנו בתל אביב, עומד היום לטעמי בשורה הראשונה של האוכל האיטלקי שיצא לי לאכול בארץ, והוא עושה זאת בכבוד.
התחלקנו על סלט, מנת פסטה ופיצה:
הסלט היה הספיישל היומי, הרבה בשר חציל קלוי, עיגולי מוצרלה טרייה וטובה, פרוסות דקות של פלפל אדום חריף, "נגיעות" יוגורט, המון שמן ירקרק שאולי עבר ליד בזיליקום, מנה כל כך "בנאלית" למטבח המקומי שלנו, בביצוע מושלם, עם שתי פרוסות לחם בצד.
הפסטה הייתה מין "סוכריות" רביולי רבועיות מלאות במחית חציל קלוי, תפוחי אדמה וקונפי שום, ברוטב רוזה, פסטה משובחת ו"מדוייקת" מאוד.
הפיצה הייתה כרגיל אצלם, נפלאה מאוד, לקחנו משהו שהוא מיקס פטריות, מחית כמהין, מחית שום אני חושב, גבינות סטרקינו, פרמז'ן ומוצרלה, יופי יופי אם כי מעט פחות "מעניין" מפיצת תאנים מיובשות וגבינות שאכלנו שם בביקור הקודם.   
לקינוח מין זביון קרם אינגלזי, לפי ההגדרה שלהם, עם הרבה מרסלה כמו שצריך, עוגיות אמרטי מושלמות (אבל שתיים קטנות שנגמרו מהר מידי ) וסירופ אספרסו, קינוח משובח ביותר.
סה"כ כולל כוס חליטה קרה ולימונטה מוגזת - 193 ש"ח כיפיים לגמרי לפני, לארוחה משביעה ומעולה.