פורום ביקורת מסעדות
נושא: אנג'לינה הוד השרון - טעים מאוד  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 07/03/2015 | 11:25
9
547
אתמול יצאתי לארוחה עם בן הזוג (שעד סופה הפך לאקס, אבל זה א. לא נורא וב. גם לא באשמת המסעדה).
נדיר שאני יוצאת לאכול באזור המרכז מחוץ לגבולות מדינת ת"א, אבל אנג'לינה נבחרה על ידו והייתה בהחלט הפתעה נחמדה, כי אני לא זוכרת את השם מופיע כאן יותר מדי אבל יכול להיות ששכחתי איזו ביקורת.
הגענו בסביבות 9, היה מלא. המלצריות היו לבושות כיאה לפורים, הסועדים קצת פחות.
 
הוא הזמין "פטה כבד עוף  בציפוי אגוזי לוז, קונפיטורה שלנו וצנימים" שהיה טעים מאוד, והצנימים - ארבעה או חמישה במספר, היו מתובלים.
אני חושבת שאכלתי כבר ריבות בצל טובות מזו, אבל היא הייתה בהחלט נחמדה וטעימה, והוא מאוד נהנה מהמנה.
 
אני הלכתי על סלט הקלמרי (הראשונות לא בתמונות)- טבעות וראשי קלמארי, שומר, עגבניות שרי, פטרוזיליה, בצל, שום, לימון ושמן זית
הירקות היו קרירים, הקלמארי היו חמימים, וזו הייתה מנה טובה מבחינת איזון, ולא חמצמצה מדי. גודל יפה מאוד (אבל ראוי למנה שעולה 48 ש"ח). ונהניתי לאכול את עגבניות השרי. פתיח קליל וחביב.
 
לעיקריות אני הזמנתי את הלינגוייני פירות ים: שרימפס, מולים, קוקי סן ז’אק, חצי סרטן, טבעות וראשי קלאמרי, בשמן זית, שום ופטרוזיליה (86 ש"ח)
נגמרו להם הקוקי והם הוסיפו קלמארי במקום. אני בדר"כ לא הולכת על ספגטי מבוסס שמן זית אלא על רוטב על בסיס עגבניות, אבל הלינגוויני היה מוצלח מאוד, פירות הים היו לא רעים בכלל (למרות שלא מגיעים לרמה של צ'יקיטי, לדוגמא), ולמרות שכהרגלי לא הסתדרתי עם הסרטן (פשוט אי אפשר לאכול את הדבר הזה באופן אטרקטיבי), בשרו היה טעים, אכלתי את המנה בהנאה. פשוט, מבוצע מוצלח, הוספתי קצת פרמזן.
 
הוא הלך על הפילה הלבן: 250 גרם פילה, במרינדה של צ’ילי, שום ואורגנו, ברוטב ציר בקר. מוגש על פירה.
טעמתי, הרוטב היה מתקתק אבל לחלוטין לא יותר מדי, הבשר היה רך וטוב. הפירה היה מוצלח.
 
ויתרנו על הקינוח בגלל שיקולי דיאטה והנסיבות המתוארות לעיל, האופציות נראות חביבות גם אם לא מסעירות (קרם ברולה, אופציה שוקולדית וכד') וכולי תקווה שגם הקינוחים מבוצעים היטב.
 
בקיצור, בהחלט מצדיק ביקור, יש שם הרבה אפשרויות למגוון רחב של סועדים, במחירים שפויים.