פורום ביקורת מסעדות
נושא: טראק דלוקס  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 08/03/2015 | 22:19
1
389
כבר הרבה זמן רציתי לבקר בפונדק דלוקס, אבל בעיקר בגלל המרחק מהבית אף פעם לא יצא. אז ברור ששמחתי כשפתחו לידי את טראק דלוקס.
הגענו בשבת באזור 8 בערב, היה די מלא וישבנו על הבר, השירות של הברמנית היה חביב מאוד ויעיל לאורך כל הארוחה. הזמנו פרייד צ'יקן, את הטריילר טראש בורגר (המבורגר עם גבינת צ׳דר ובייקון) ופנקייקס פולד פורק עם חלפיניו, מייפל וקרם פרש, את תפקיד התוספות שיחקו צ׳יפס ומקרוני אנד צ׳יז והוספנו 2 חצאי גולדסטאר (שאני לא בטוחה שהיו באמת חצאים).
הפרייד צ'יקן היה פולקע בציפוי פריך, הבשר היה עסיסי והציפוי היה בסדר, לא משהו לכתוב עליו הביתה.
ההמבורגר היה נחמד, אבל לא מעבר - הבשר היה סביר, הבייקון עשוי טוב (לא שרוף ולא צמיגי) והגבינה מאוד הוסיפה.
הפנקייקס פולד פורק הגיעו כמגדל מרשים של 3 פנקייקס וביניהם כמות נדיבה של פולד פורק, אבל על המגש היה מעט מאוד מייפל, קרם פרש וחלפיניו מה שגרם למנה להיות די יבשה ומשעממת אחרי 3 ביסים (בהם כילינו את התוספות הנ״ל). אחרי שביקשנו תוספת חלפיניו והוספנו רוטב ברביקיו היה יותר בסדר, אבל למה לא להיות יותר נדיבים עם הרטבים מראש? זאת יכלה להיות מנה מעולה.
הצ'יפס היה ממש יבש וקשה ובמק אנד צ'יז בקושי הורגשה הגבינה, בשניהם היה ממש חסר מלח. 
סך הכל, ציפיתי לאוכל אמריקאי, מושחת עם טעמים חזקים וקצת התאכזבתי מהיעדר התיבול והמחסור בשחיתות (למה כל כך מעט מייפל?).
החשבון הסתכם ב-174 ש״ח - VFM לא רע יחסית לכמות האוכל, האלכוהול והמחירים בעיר בימים טרופים אלו.
ועוד נקודה לטובת הברמנית - דקה אחרי שהגישה לנו את החשבון, היא חזרה להגיד שהייתה טעות ובגלל שהם עדין בהרצה מגיעה לנו הנחה ותיקנה את החשבון.
בדיעבד, יכול להיות שקצת טעינו בבחירת המנות ועדיף היה להזמין לפי משקל או את אחד המיקסים, אז אולי נחזור לתת עוד צ'אנס למנות האחרות, בגלל ה-VFM הגבוה והקרבה לבית.