פורום ביקורת מסעדות
נושא: ולבסוף - ברצלונה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 09/03/2015 | 23:46
445
סיימנו את הטיול בשלושה ימים בברצלונה. לא ארחיב יותר מידי כי את השוק ואת המקומות המוכרים כולכם מכירים, למעט שני מקומות ששווים ציון.
בר קוקטיילים בשם Old Fashioned - Gin Tonic & Cocktail Bar - מקום בסגנון האימפריאל, קטן קטן עם ברמנים שבאמת אוהבים את העבודה שלהם ויודעים מה הם עושים. במקום עשרות סוגי ג'ין ובכלל, לחובבי הג'ין כמוני ספרד פשוט חוויה מעולם אחר.
פשוט כיף (תמונה להדגמה)
לגבי מסעדה, כבר מתחילת התכנון חלמתי לאכול במסעדת 41 Degrees - אחת מאימפריית המסעדות שהקים פראן אדרייה (אל בולי) במרכז ברצלונה. הקונספט פשוט - שלם 200 אירו וקבל חוויה של מספר שעות, במהלכה תזכה ללא פחות מ-41 מנות ומשקאות מבית היוצר של אדריה.
לצערי, חודש לפני הנסיעה שלנו המסעדה הודיעה על סגירתה, לטובת פרויקט מסתורי עתידי.
לא איבדתי תקווה והזמנתי מקומות למקום נוסף של אדריה, Tickets. מסעדת טאפאסים שמחה שזכתה לכוכב מישלן בודד. 
לשמחתי, לא התאכזבתי. ישבנו על הבר שבו הכינו את המנות הקרות, והרשנו למלצרית להוציא לנו מנות לפי דעתה (סוג של ארוחת טעימות). ככה זכינו להיות מופתעים בכל מנה, ולא הסתבכנו עם התפריט העצום שיש להם. לזכותם יאמר שהיא עשתה זאת בצורה מושלמת. הם יודעים לבנות את הארוחה בצורה כזו שאם במנה מגיעות 4 יחידות לפי התפריט, והיא החליטה להוציא לנו 2 יחידות, בחשבון הופיע חיוב על חצי מנה. בשורה התחתונה - 200 אירו עבור עשרות מנות, שני בקבוקי סנגריה ובילוי כיף.
בתמונות, המנות הנבחרות - סנגריה במצב צבירה מוצק, זיתים מולקולריים (שרידים מאל בולי), לחמניות ממולאות בקציפת גבינה, טרטר טונה, רול של אבוקדו ובשר סרטנים, וצדפות מכל מיני סוגים וטעמים. אפילו הקינוחים לא לקחו את עצמם ברצינות - טירמסו בכוס "שבורה" עם שקית קקאו, פקק יין שעשוי משוקולד וקאפקייק ויסקי ממותג.
כיף לשבת במקום כזה, שכל מנה היא חגיגה של טעמים, השרות שמח ומקצועי והאווירה פשוט כיפית.
אם לא ברור - מומלץ