פורום ביקורת מסעדות
נושא: חוזרת עם ביקורת (חרוז?) סושייאל קלאב Social Club רוטשילד ת"א  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 19/03/2015 | 10:49
3
797
היינו ביום שני בערב 10 חוגגים יום הולדת למקסימה 1.
הושיבו אותנו במרפסת הסגורה.
ר-ע-ש!!!
אם באנו בעמדת נחיתות "דיבורית" כשמגיעים 10 בשולחן מלבני-במסעדה הזו בכלל הסיכוי שלנו להחליף מילה עם זה שלא יושב בצמוד אלינו שאף ל0
באיזשהו שלב וויתרתי על הצעקות ופשוט עברתי לומר לו שיעביר את הרוטב בווטסאפ.
אישית חושבת שמסעדה צריכה להושיב 8 ומעלה רק בשולחנות עגולים או באיזור שמיועד רק לשולחנות עמוסים כי מסכנים הזוגות זוגות שסידרו להם שולחן בין השולחנות הגדולים..הרגישו כמו סרדינים.
 
המנות שנלקחו:
3 לקחו את המנה של החזה עוף עם הפתיתים -היו מאוכזבים כי מסתבר שזו המנה שהם אכלו שם פעם קודמת ובגלל זה הזמינו את כולנו לשם מרוב שנהנו - כמות הפתיתים ירדה לחצי כף לצלחת ענקית והתבלון השתנה (כולנו שאלנו מה מיוחד בפתיתים והם ענו שנחכה להגיע למסעדה ונגלה..אז לא יצא לנו לגלות) וגם התמחור היקר השאיר טעם לא משהו,קרוב ל80 ש"ח על המנה הזו.
האיש שלי לקח מנה של פירות ים שלא מופיעה בתפריט ,המנה הטוסקנית 90 ש"ח לפסטה עם פירות ים וחזיר -כמות נדיבה של פירות ים ותבלון בול לטעמו (פעם ראשונה שסיים ראשון בשולחן נהנה מאוד מאוד כמעט ביקש לחם רק בשביל לנגב את הרוטב)
אני לקחתי פסטה רחבה עם ברווז וערמונים -מנה מעולה !! קצת פחות מידי ערמונים (2 ערמונים נצפו בכל המנה שגם ככה מאלו שבאים קלופים משקית -אבל עדין אוהבת אותם) ובתפריט הופיעה 88 ובחיוב היה 98 (ראינו רק בבית) הרוטב היה מעולה ועשיר ,הברווז היה מעולה ונימוח ואכן הורגש שהוכן בבישול איטי-מומלץ!!
חבר לצידי לקח את המנה של הפילה דניס 120 ש"ח - מאוד מאוד המליץ , המנה מגיעה עם פירה והמלצר שם את הפירה בקצה השני של השולחן לחבר אחר שחשב שמגיע לו עם המנה ואכל אותו לגמרי עד שהחבר שלצידי הבין שחסרה לו מנת פירה . לקח כמה דקות של הסבר למלצרית והביאו לו מנת פירה חדשה.  אמר והחמיא שזו פעם ראשונה שמאוד נהנה ממנת דג. 
כל השאר היו רחוקים ממני ואין לי מושג מה לקחו .
הערות נוספות :
** רק 2 מאיתנו לקחו קינוחים (הקרם בורלה נראה להיט לא טעמתי והקינוח הנוסף היה נראה כמו שוקולד עום שוקולד והרבה שוקולד בכוס גבוהה -אומפה לומפה נקרא -לא טעמתי אז אין ביקורת על הקינוחים) ומלצרים שמו אותם במרכז השולחן ועד שהבנו שזה לא "מתנת הבית" ליום הולדת - אלו שהזמינו את הקינוחים בקושי שנשאר להם,ובכלל המוטיב היה של המלצרים לשים הכל במרכז השולחן (כמו תוספת הפירה ) ואנחנו הסתדרנו לחלק בנינו.
**26 שקל לבקבוק מים??????????????????????? המזמינה לקחה 2 בקבוקים וסיימה עם תוספת של כ50 ש"ח למנה (צחקנו שנדפקה גם במים וגם בפתיתים,היא מאלו שהזמינו שנלך לשם בגלל שהתלהבה מהפתיתים)
** כנראה יש להם עיסקה טובה על תרד, בכל מנה היה תרד או בתבשיל או בקישוט, צחקנו שטוב שלא הכניסו תרד למים.

לא יודעת אם אחזור לשם ,אם כן זה יהיה רק בהבטחה של בתוך המסעדה ועם פחות אנשים בשולחן שלי.
המנות טעימות והתמחור היקר ישתלם לי רק שאהיה ממש ממש רעבה